سلامت و امنیت مسافران نقطه مثبت سفرهای نوروزی سال جاری در خراسان شمالی

به گزارش وبلاگ تور کیش، دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان شمالی گفت: با توجه به کاهش تعداد متوفیان سوانح رانندگی، سلامت و امنیت مسافران، نقطه مثبت سفرهای نوروزی سال جاری در استان بود.

سلامت و امنیت مسافران نقطه مثبت سفرهای نوروزی سال جاری در خراسان شمالی

به گزارش وبلاگ تور کیش به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه باحضور در برنامه زنده بهار بارون از شبکه استانی اترک، بخشی از اقدامات این ستاد طی نوروز سال جاری را تشریح کرد.

یزدان پناه در این تبادل نظر مطرح نمود: 120 نوروزگاه در نقاط مختلف خراسان شمالی با هدف ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی و معرفی فرصت های گردشگری، پتانسیل های صنایع دستی و آثار تاریخی استان برگزار گردید.

وی با اشاره به استقبال مردم و مسافران از نخستین خیابان غذا طی ایام نوروز در بجنورد، اضافه نمود: خیابان غذا و پیاده راه فرهنگی در محل مجموعه فرهنگی تاریخی مفخم بعد از ایام نوروز به صورت دو روز در آخر هفته ها پابرجا خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی اضافه نمود: در سالِ پیش رو، در حوزه صنایع دستی موضوع تجاری سازی و برندسازی را به صورت ویژه دنبال خواهیم کرد و موضوع آموزش را همراه با حمایت های مادی و معنوی برعهده بخش خصوصی خواهیم گذاشت.

یزدان پناه گفت: در آینده نزدیک خبرهای خوبی برای حوزه صنایع دستی در راه است و براساس مذاکرات صورت گرفته، بازارچه دائمی صنایع دستی و سوغات استان راه اندازی و با قطعی شدن مکان این بازارچه اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: میراث آریا

به "سلامت و امنیت مسافران نقطه مثبت سفرهای نوروزی سال جاری در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلامت و امنیت مسافران نقطه مثبت سفرهای نوروزی سال جاری در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید