سرپرست جدید یگان حفاظت میراث فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد معرفی گردید

به گزارش وبلاگ تور کیش، در مراسمی با حضور مسئولان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و رئیس پلیس پیشگیری کهگیلویه وبویراحمد سرپرست جدید یگان حفاظت میراث فرهنگی استان معرفی گردید.

سرپرست جدید یگان حفاظت میراث فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد معرفی گردید

به گزارش وبلاگ تور کیش به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی این استان در آیین تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یگان حفاظت این اداره کل در چند سال اخیر کوشش های زیادی در راستای حفاظت از آثار تاریخی استان داشته است.

باقری اضافه کرد: سال 97، بزرگترین باند قاچاق اشیای عتیقه در این استان با 12 عضو دستگیر شدند که شش نفر از آن ها خارج از استان و شش نفر هم استانی بودند و از آن ها سه قبضه اسلحه و یک دستگاه فلزیاب کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اهمیت بنا های تاریخی به عنوان میراث ارزشمند گذشته که می تواند باعث جذب هزاران گردشگر و رونق مالی گردد، گفت: حفاظت از بنا های تاریخی در اولویت برنامه های این سازمان است.

رئیس پلیس پیشگیری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم با تقدیر از عملکرد میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تعامل خوبی با نیروی انتظامی استان داشته است.

وی گفت: برای حفاظت از آثار تاریخی استان از نیروهای با تجربه نیروی انتظامی در سمت فرماندهی یگان حفاظت میراث فرهنگی استان استفاده می گردد.

در انتها این مراسم از خدمات سرهنگ هادی طاهری تقدیر و سرهنگ عبدالحسین محمدی به عنوان سرپرست جدید یگان حفاظت میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

منبع: میراث آریا

به "سرپرست جدید یگان حفاظت میراث فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست جدید یگان حفاظت میراث فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید