سانیکس خرید سی پی و یوسی مقرون به صرفه ارسال آنی

به گزارش وبلاگ تور کیش، اگر شما هم یکی از گیمرهای فعال در بازی های کامپیوتری هستید، حتما نام بازی هایی مانند پابجی و کالاف دیوتی را شنیده و بازی نموده اید و می دانید که خرید سی پی و یا یوسی تا چه مقدار می تواند دست شما را برای فعالیت های بیشتر در فضای بازی باز بگذارد. اگر هم تازه علاقه مند به بازی های کامپیوتری شده اید، ضروری است بدانید که تنها با خرید سی پی است که می توانید حریفان خود را کنار زده و در این بازی ها، موقعیت های خوبی را به دست آورید.

سانیکس خرید سی پی و یوسی مقرون به صرفه ارسال آنی

ما در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی این دو بازی پر جاذبه، به چگونگی خرید یوسی و خرید سی پی اشاره نموده و فروشگاه سانیکس را به عنوان مرجع فروش این دو محصول به شما معرفی کنیم.

معرفی بازی کالاف دیوتی

این بازی دنیای پیچیده ای دارد و شرکت اکتیویژن Activision در همکاری خود با شرکت Tencent Games، اقدام به طراحی بازی کالاف دیوتی نموده است؛ به طوری که اکنون نسخه اندروید و IOS آن نیز در دسترس کاربران قرار دارند. این بازی در مدت کوتاهی چنان محبوب شد که توانست رکورد پرفروش ترین بازی های کامپیوتری را از آن خود نماید. بازی کالاف دیوتی یک بازی آنلاین است که در آن هر شخص در نقش یک نفر به بازی می پردازد و چند بازیکن به صورت آنلاین در کنار هم قرار گرفته و به صورت چند نفره بازی را پیش می برند؛ شرط پیروزی در این بازی، آن است که شما و تیمی که با هم این بازی را انجام می دهید، بتوانید بیشترین تعداد کشته ها را از دشمن داشته باشید.

در بازی کالاف دیوتی شما احتیاج به استراتژی خاصی دارید تا با توجه به آن، حرکت های بعدی خود را معین نمایید. برای این بازی دو نوع نقشه تدارک دیده شده و ضروری است در روند بازی از پرک کالاف دیوتی بهره ببرید؛ پرک کالاف دیوتی نیز قابلیتی است که برای هر یک از نقش ها در بازی طراحی شده و شما با استفاده از هر یک از آن ها می توانید بر دشمنان خود غلبه کنید؛ اما در بازی کالاف دیوتی برای اینکه بتوانید وظیفه ای که در آن بر عهده دارید را به نحو احسن انجام دهید، ضروری است اقدام به خرید سی پی کلاف دیوتی نمایید.

  • سی پی کالاف دیوتی چیست؟

پیش از تعریف روند خرید سی پی کالاف دیوتی، باید به این موضوع بپردازیم که سی پی چیست و چه نقشی در این بازی دارد؟ سی پی کالاف دیوتی عنوان آیتم هایی است که به گیمر این بازی یاری می نماید تا وظیفه خود را در بازی به خوبی ایفا نموده و نقش خود را در بازی با موفقیت پشت سر بگذارد.

علاوه بر این، خرید سی پی کالاف دیوتی برای شما شرایطی را مهیا می نماید تا بتوانید در گردونه هایی که هر هفته از طرف بازی ارائه می گردد، برترین گان ها و اسکین ها را برنده شوید و آن ها را به قابلیت های خود اضافه نمایید، اما نکته مهم این است که خرید سی پی کالاف دیوتی برای تمامی کاربران داخل ایران مهیا نیست و بهتر است از سایت های آنلاینی که با سرعت، امنیت بالا و قیمت مناسب، سی پی کالاف دیوتی را در اختیارتان قرار می دهند، خرید خود را انجام دهید و یا به سایت های خارجی وارد شده و به یاری مسترکارت، ویزا، پی پل و یا از گوگل پلی استور، خرید پی سی را انجام دهید.

معرفی بازی پابجی

همان طور که می دانید، آنقدر طراحی فضای بازی های نو تغییر نموده که شما می توانید واقعا خودتان را در بازی تصور کنید و به میزان کافی از هیجانات آن لذت برده و یا خطرات را برای پیروزی به جان بخرید. بازی پابجی PUBG که به وسیله فردی به نام برندان گرین در ژانر بتل رویال Battle royal طراحی شده، یکی از بازی هایی است که از زمان ورود به بازار دانلود گیم های کامپیوتری و موبایلی، مانند گوگل پلی و غیره، علاقه مندان بسیاری پیدا نموده است.

از همان ابتدا نام این بازی که Unknowns Battlegrounds است، به صورت مخفف PUBG خوانده شد و به همین نام نیز معروفیت یافت.

این بازی پرهیجان در یک منطقه جنگی اتفاق می افتد و بازیکن باید برای زنده ماندن تمامی کوشش خود را انجام دهد. ویژگی این بازی آن است که شما می توانید آن را بر روی گوشی موبایل که دارای سیستم عامل اندروید و ios هستند، روی تبلت، اکس باکس وان و مایکروسافت ویندوز انجام دهید.

گفتنی است که هرچه شما تجهیزات بیشتری در این بازی تهیه کنید، می توانید در موقعیت های پر خطر بازی، از خود محافظت نموده و زنده بمانید، اما چگونه می توان این تجهیزات را تهیه کرد؟

  • یوسی پابجی چیست؟

پیش از آنکه به چگونگی تهیه یوسی پابجی اشاره کنیم، باید ببینیم که این یوسی دقیقا چیست؟

یوسی نوعی ارز رایج در بازی آنلاین پابجی است که با خرید آن می توانید در طی بازی هر چیزی را که برای پیشروی و مراقبت از خود احتیاج دارید به دست آورید. یوسی درواقع خرید نوعی پول، درون بازی است که با استفاده از آن می توانید صندوق ها را باز نموده و مبلغ لازم جهت خرید انواع اسلحه و تجهیزات نظامی و … را داشته باشید. در سایت های فروش بازی های کامپیوتری، مانند سانیکس این محصول را می توان با عنوان UC PUBG خریداری کرد.

  • چگونه یوسی پابجی را خریداری کنیم؟

خرید یوسی موبایل و … را تنها می توانید از سایت هایی که امکان خرید آن را فراهم نموده اند، تهیه کنید؛ برای این منظور ضروری است پول پرداخت کنید؛ به عنوان مثال، با پرداخت 1 دلار می توان تعدادی یوسی پابجی خریداری کرد که در حین بازی یاری می نماید تا شما بتوانید به راحتی تجهیزات مورد احتیاج خود را تهیه نمایید، اما طبیعتا اگر می خواهید تجهیزات و موقعیت های بیشتر و بهتری را برای خود در بازی رقم بزنید، ضروری است که یوسی های بیشتری بخرید که این امر مستلزم پرداخت کردن پول بیشتری است.

نکته قابل ذکر این است که هر چه بسته های بزرگ تری از یوسی را بخرید، برای شما در مقابل پولی که پرداخت می کنید به صرفه تر بوده و سود بیشتری برای شما خواهد داشت.

برای خرید یوسی نیز می توانید مانند روش خرید پی سی عمل نموده و آن را یا از سایت های خارجی و یا به صورت غیرمستقیم و با یاری گرفتن از واسطه ها بخرید. برای این منظور ابتدا سایت معتبری را پیدا نموده؛ سپس بسته مورد نظر خود را انتخاب نموده و آیدی خودتان را که در بازی از آن استفاده می کنید، در بخشی که در نظر گرفته شده وارد نمایید؛ سپس روی گزینه خرید یوسی پابجی موبایل و و یا خرید سی پی مقرون به صرفه در قسمت پرداخت وجه، کلیک کنید. امکانات خریداری شده در مدت زمان بسیار کوتاهی به حساب بازی شما انتقال پیدا خواهد نمود.

جمع بندی

با توجه به تعاریفی که از نحوه این دو بازی ارائه کردیم، متوجه شده اید که برای ادامه دادن به این بازی با قابلیت های بیشتر، ضروری است اقدام به خرید سی پی و یا یوسی پابجی نمایید؛ به همین منظور یکی از مجموعه هایی که می تواند به صورت غیرمستقیم و به روشی مطمئن این محصول را در اختیار شما قرار دهد، فروشگاه سانیکس است.

منبع: فوت و فن

به "سانیکس خرید سی پی و یوسی مقرون به صرفه ارسال آنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانیکس خرید سی پی و یوسی مقرون به صرفه ارسال آنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید