خوابگاه ها در تعطیلات نوروز تعطیل هستند

به گزارش وبلاگ تور کیش، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با بیان اینکه خوابگاه های این دانشگاه در تعطیلات نوروز تعطیل هستند، گفت: تا انتها سال 1400 فقط دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی را در خوابگاه ها پذیرش می کنیم.

خوابگاه ها در تعطیلات نوروز تعطیل هستند

دکتر حمیدرضا نوری در گفت و گو با وبلاگ تور کیش اظهار کرد: تا سرانجام 1400، دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی که مشغول انجام کارهای آزمایشگاهی، سرانجام نامه و رساله خود بودند، در خوابگاه های دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی مستقر بودند که تعداد آنها حدودا 400 بود. ما برنامه ریزی نموده بودیم که در ترم کنونی ورودی های کارشناسی سال 99 را پذیرش داشته باشیم و آموزش آنها حضور باشد. چرا که این دانشجویان از زمان پذیرش در دانشگاه، حضوری در دانشگاه نداشتند.

وی ادامه داد: پس از این موضوع، شیوع اُمیکرون باعث شد که مجددا آموزش غیر حضوری گردد ولی امیدواریم در سال تازه بتوانیم پذیرای دانشجویان باشیم. البته ما خودمان را آماده نموده بودیم که به صورت مرحله ای و با ظرفیت 50 درصد و رعایت دستورالعمل های بهداشتی پذیرش داشته باشیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به تعداد خوابگاه های فعال این دانشگاه اضافه کرد: ظرفیت خوابگاه های فعال ما حدودا برای پذیرش 1800 دانشجو است و هم اکنون دو خوابگاه دانشگاه خواجه نصیر نیز در دست تعمیر است.

دکتر نوری تاکید نمود: ما قصد داشتیم با ظرفیت 50 درصد یعنی 900 نفر اسکان دانشجو داشته باشیم اما در نهایت شرایط کرونا سبب شد که تا سرانجام سال 1400 فقط دانشجویان غیر بومی 99 کارشناسی و دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد در اولویت اسکان قرار بگیرند و به علت قرمز شدن شرایط کرونا فقط دانشجویان تحصیلات تکمیلی اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه اسکان دانشجویان به صورت مقطعی صورت گرفت، اعلام نمود: 400 نفر تا سرانجام سال 1400 در خوابگاه ها اسکان خواهند داشت ولی خوابگاه های دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در تعطیلات نوروز تعطیل است تا اقدامات عمرانی و سم پاشی های لازم و خدمات عمومی خوابگاه ها انجام گردد و زمان مناسب برای انجام این اقدامات تعطیلات نوروز است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در رابطه با برنامه های این دانشگاه در سال تازه گفت: یکی از برنامه های ما در همکاری با دانشکده ها و پردیس های دانشگاه این بود که از دانشجویان مقطع کارشناسی 99 که قرار بود آموزش آنها حضوری گردد، استقبال خوبی صورت گیرد. با بهبود شرایط قصد داریم در سال تازه از دانشجویان استقبال درخوری داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خوابگاه ها در تعطیلات نوروز تعطیل هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوابگاه ها در تعطیلات نوروز تعطیل هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید