خبرنگاران سی ان ان: شانس متحدان ترامپ برای تغییر نتایج انتخابات در کنگره صفر است

به گزارش وبلاگ تور کیش، تهران- خبرنگاران- درحالیکه شماری از جمهوریخواهان به دنبال آن هستند تا پیروزی بایدن در کنگره را به چالش بکشند، شبکه سی ان ان گزارش داد که شانس متحدان ترامپ برای تغییر نتایج انتخابات در کنگره صفر است.

خبرنگاران سی ان ان: شانس متحدان ترامپ برای تغییر نتایج انتخابات در کنگره صفر است

به گزارش وبلاگ تور کیش، سی ان ان دوشنبه شب می نویسد، در حالیکه ترامپ همچنان به دنبال تغییر نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است، کنگره در تاریخ ششم ژانویه (16 دی) آرای الکترال کالج را شمارش خواهد نمود و پیروزی قاطع بایدن در این مرحله تعیین خواهد شد.

به دنبال انتشار بعضی از گزارشات در خصوص کوشش متحدین جمهوریخواه ترامپ برای به چالش کشیدن پیروزی بایدن در کنگره، سی ان ان نوشت که در حقیقت متحدین ترامپ هیچ شانسی برای تغییر نتایج آرای ندارند و تنها می توانند تایید پیروزی قطعی بایدن را به تاخیر بیاندازند.

با گذشت یک ماه از انتها انتخابات و رد ادعاهای بی اساس ترامپ در خصوص ایجاد تقلب در این دور از انتخابات، وی همچنان به فشار خود علیه کنگره برای تغییر نتایج آرا ادامه می دهد.

ترامپ در هفته گذشته درست قبل از کریسمس، میزبان نشست جمهوری خواهانی در کاخ سفید بود که پیشگام کوشش برای تغییرآرای نتایج الکترال کالج هستند.

موریس بروکس نماینده جمهوریخواه ایالت آلاباما با توجه به نشست هفته گذشته در کاخ سفید گفت: جمهوریخواهان در حال آماده سازی برای مخالفت با پیروزی بایدن در بیش از 6 ایالت هستند که می تواند ده ها ساعت بحث در مجلس نمایندگان و مجلس سنا به راه اندازد و شمارش پیروزی بایدن را به یک سیرک سیاسی تبدیل کند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سی ان ان: شانس متحدان ترامپ برای تغییر نتایج انتخابات در کنگره صفر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سی ان ان: شانس متحدان ترامپ برای تغییر نتایج انتخابات در کنگره صفر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید