حمایت مالی سازمان لیگ امارات از نمایندگان این کشور در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش وبلاگ تور کیش، سازمان لیگ حرفه ای فوتبال امارات چهار نماینده این کشور در لیگ قهرمانان آسیا را مورد حمایت مالی قرار می دهد.

حمایت مالی سازمان لیگ امارات از نمایندگان این کشور در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش وبلاگ تور کیش، به نوشته روزنامه امارات الیوم، سازمان لیگ این کشور در نظر دارد از چهار نماینده فوتبال امارات در لیگ قهرمانان آسیا به منظور کسب موفقیت و عملکرد مناسب حمایت کند.

حمایت از پیشرفت فوتبال امارات و کسب نتایج قابل قبول در رقابت های قاره ای و همچنین حفظ سهمیه مناسب در ادوار آینده ازجمله دلایل این حمایت ها اعلام شده است. نحوه حمایت از چهار نماینده امارات در لیگ قهرمانان در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال این کشور مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین کمیته فنی فدراسیون فوتبال امارات بر فرایند آماده سازی و عملکرد باشگاه های این کشور در رقابت های آسیایی نظارت خواهد کرد.

با توجه به لغو مسابقات فصل جاری فوتبال در امارات، برگزاری اردو و بازی های تدارکاتی مناسب نیز از جمله موارد مورد توجه در برنامه حمایت از نمایندگان این کشور است.

چهار تیم الشارجه، شباب الاهلی ، العین و الوحده نمایندگان امارات در فصل جاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به شمار می فرایند که با نمایندگان فوتبال ایران همگروه هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حمایت مالی سازمان لیگ امارات از نمایندگان این کشور در لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت مالی سازمان لیگ امارات از نمایندگان این کشور در لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید