سرمربی الاهلی: شایسته پیروزی مقابل استقلال بودیم، به بازیکنانم افتخار می کنم

به گزارش وبلاگ تور کیش، سرمربی الاهلی عربستان معتقد است شاگردانش شایستگی پیروزی مقابل استقلال ایران را داشته اند.

سرمربی الاهلی: شایسته پیروزی مقابل استقلال بودیم، به بازیکنانم افتخار می کنم

به گزارش وبلاگ تور کیش، لاورنتیو رگکامپ پس از تساوی بدون گل الاهلی عربستان مقابل استقلال ایران گفت: نتیجه ملاقات رفت به خاطر اشتباهات داوری و اینکه در ابتدای دوران آماده سازی خود بودیم، عادلانه نبود. مالکیت توپ و میدان را در طول مسابقه امروز در اختیار داشتیم و به بازی فوق العاده بازیکنانم افتخار می کنم. از حریف بهتر و شایسته پیروزی بودیم. ما فرصت های زیادی برای گلزنی ساختیم، اما خوش شانس نبودیم.

وی درباره ملاقاتهای هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد: به نظرم هر دو تیم کار سختی در بازی بعدی دارند و ملاقات استقلال و الشرطه هم قوی خواهد بود. مانند یک مسابقه فینال، تمام کوشش خود را برای ملاقات با الدحیل ارائه خواهیم کرد. هر احتمالی ممکن است رخ دهد و امیدوارم برای بازی بعد آماده باشیم. در هر مسابقه مسئله ای در تیم می یابیم که برای حل آن کوشش می کنیم. بدون شک ملاقات با الدحیل مسابقه ای سخت خواهد بود و کوشش می کنیم با بازی خوب بازیکنان پیروز شویم.

سرمربی الاهلی در خصوص شرایط مصدومیت عبدالرحمان عبدالله غریب گفت: سطح مصدومیت او را نمی دانم و فردا این موضوع را آنالیز می کنم. فکر نمی کنم بتوانیم از بازیکن خارجی استفاده کنیم. به نظرم این بازیکن می تواند مقابل الدحیل به میدان برود، اما منتظر گزارش پزشکی درباره این اتفاق هستیم.

رگکامپ درباره بازیکن جایگزین غریب توضیح داد: هیثم عسیری در دقایق پایانی به زمین آمد، اما از عملکرد او راضی هستم. عسیری بازیکنی جوان است و ابتدا با تیم تمرین نکرده بود. من کوشش می کردم او در دقایق پایانی مسابقه وارد زمین گردد تا در ملاقاتهای بعدی بیشتر بازی کند. ما هر سه روز بازی می کنیم که این شرایط سخت است. فکر می کنم در نیمه دوم تعویض های خوبی داشتیم. از عملکرد تاکتیکی بازیکنان راضی هستم و آنها خواسته های موردنظر را در زمین اجرا کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سرمربی الاهلی: شایسته پیروزی مقابل استقلال بودیم، به بازیکنانم افتخار می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی الاهلی: شایسته پیروزی مقابل استقلال بودیم، به بازیکنانم افتخار می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید