دلشوره کشنده در پرسپولیس برای بیرانوند! ، خرید فوری گلر در دستور کار پرسپولیس؟

به گزارش وبلاگ تور کیش، شرایط بیرانوند هنوز نهایی نشده اما احتمال غیبت او مقابل النصر، پرسپولیس را تهدید می نماید.

دلشوره کشنده در پرسپولیس برای بیرانوند! ، خرید فوری گلر در دستور کار پرسپولیس؟

به گزارش وبلاگ تور کیش، تمرین امروز پرسپولیس اولین محل اجتماع سرخپوشان بعد از بازی روز گذشته تیم ملی و مصدومیت علیرضا بیرانوند بود. جایی که هرکسی به میزان خود و با گفت وگوهای صورت گرفته با بلغارستان، خبری را آورده بود. اگرچه همه در کوشش بودند تا اوضاع را عادی نشان دهند به استقبال ریکاوری بروند اما مصدومیت گلر اصلی در حالی که تیم دروازه بان ذخیره ندارد، هرگز اتفاقی معمولی نیست.

پزشک پرسپولیس در همان ساعات اولیه پیگیر شرایط او شد تا معین گردد بیرانوند برای عکس برداری به ایران خواهد آمد و سپس امکان نظر تخصصی در خصوص مصدومیت او وجود خواهد داشت. اما به هر حال با تماس دکتر حقیقت معین شد که آسیب از ناحیه کشاله رخ داده است.

هنوز معین نیست که مصدومیت بیرانوند در چه درجه ای واقع شده است. در صورتی که کشیدگی ساده باشد، او با استراحت چند روزه به تمرینات بازخواهد گشت و اگرچه شاید نقاهت کامل را پشت سر نگذارد اما می تواند به میدان برود. اما مصدومیت شدیدتر از درجه یک، غیبت او در بازی با النصر را در پی دارد.

البته کادر پزشکی پرسپولیس هرطوری که شده کوشش می نماید بیرانوند را به این بازی برساند اما کابوس سرخپوشان همچنان برقرار است: غیبت در مقابل النصر یا ناآمادگی در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا.

پرسپولیس روی نیمکت مهرشاد اسدی و امیررضا رفیعی را دارد که شاید اگر جدایی احمد گوهری نبود، کسی نام آنها را هم نمی دانست. اما به هر حال خروج گوهری از فهرست پرسپولیس که بدون مقاومت خاص یحیی انجام شد، خط دروازه این تیم را در موقعیت خطیری قرار داده و در صورت غیبت بیرانوند، یحیی باید یکی از گلرهای زیر 23 ساله خود را در درون دروازه قرار دهد.

این دو دروازه بان که از آموزشگاه پرسپولیس به تیم بزرگسالان رسیدند، هرگز در بازی های رسمی به میدان نرفتند و تنها در بازی های محبت آمیز فرصت حضور داشتند.

البته باشگاه پرسپولیس تا آستانه جذب یک گلر برزیلی هم پیش رفت اما در نهایت انتقال او به انتها نرسید تا خط دروازه پرسپولیس تنها علیرضا بیرانوند را به عنوان گزینه قابل اعتماد داشته باشد. نکته مهم اینکه خود بیرانوند نیز تمایل داشت تا به جای جذب گلر خارجی، خرید گلر داخلی در دستور کار قرار بگیرد یا به دو دروازه بان جوان فرصت داده گردد.

به هر حال هر احتمالی غیر از حضور بیرانوند با آمادگی کامل در قفس توری پرسپولیس، کابوس بزرگ یحیی و طرفداران پرسپولیس محسوب می گردد. سرخپوشان برای مهار رونالدو، مانه و سایر ستاره های النصر روی گلر شماره یک خود حساب باز نموده بودند اما حالا همه چیز به شرایط دروازه بان پرسپولیس بستگی دارد که از فهرست تیم ملی خط خورد تا معین گردد برای بازی آنگولا امکان همراهی تیم ملی را نخواهد داشت.

در فاصله 4 روز تا انتها فرصت ویرایش فهرست آسیا، باشگاه پرسپولیس باید به سرعت شرایط بیرانوند را ارزیابی کند تا شاید در این مدت دوباره پرونده جذب گلر خارجی از سر گرفته گردد. هرچند که با این مصدومیت، کاملا احتیاج به خرید گلر ذخیره برای طول فصل احساس می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "دلشوره کشنده در پرسپولیس برای بیرانوند! ، خرید فوری گلر در دستور کار پرسپولیس؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلشوره کشنده در پرسپولیس برای بیرانوند! ، خرید فوری گلر در دستور کار پرسپولیس؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید