حضور نمایندگان گردشگری ایران در نمایشگاه تاپ ریزا 2018

به گزارش وبلاگ تور کیش، غرفه جمهوری اسلامی ایران هم زمان با گشایش چهلمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تاپ ریزا فرانسه، به همت کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی برپا شد.

حضور نمایندگان گردشگری ایران در نمایشگاه تاپ ریزا 2018

به گزارش وبلاگ تور کیش به نقل از روابط عمومی کانون جهان گردی و اتومبیل رانی، این دوره از نمایشگاه تاپ ریزا از 3 مهر 97 گشایش یافته و به مدت چهار روز برپا خواهد بود.

غرفه ایران سال جاری با مساحت 155 متر مربع و به صورت چهار طرف باز در بخش خاورمیانه سالن شماره 7.2 محل برگزاری نمایشگاه های Porte de Versailles شهر پاریس واقع شده است.

سال جاری علاوه بر نمایندگان کانون جهان گردی و اتومبیل رانی (به نمایندگی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری)، شرکت های ایرانی فعال در حوزه گردشگری کشور شامل آیتوتورز، ارگ جدید، آدینه تراول، ایران سفر، تیسفون سفر ایرانیان، ایرانیان سبط تور، پردیسان گشت، پارس سفر، شیده شیراز، گردش نمای پارسیGNP TOUR، نیکنام، آژانس مسافرتی 2001 و مارکوپولو، در غرفه ایران حضور دارند و به معرفی جاذبه های ایران و خدمات خود می پردازند.

همزمان با نخستین روز نمایشگاه، طاهری رایزن یک و معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس و خزاعی رایزن اقتصادی ایران از غرفه ایران بازدید کردند.

همچنین در این روز هنرمندان ایرانی از استان اصفهان به صورت زنده به فراوری محصولات در رشته قلم زنی پرداختند.

شناخت صنعت گردشگری فرانسه، نشست با متخصصان گردشگری این کشور، برقراری ارتباطات جدید با رهبران صنعت گردشگری، ارتباط با خبرگزاری های فرانسه، برندسازی، معرفی تورها و فراوریات گردشگری هر کشور، کسب آخرین اطلاعات و اخبار بازار گردشگری فرانسه و جهان، آشنایی با دستاوردها و نوآوری های ارائه گردیده در صنعت گردشگری و به دست آوردن فرصت های جدید تجاری و سرمایه گذاری و توسعه روابط تجاری از جمله اهداف ایران از حضور در این نمایشگاه است.

منبع: میراث آریا

به "حضور نمایندگان گردشگری ایران در نمایشگاه تاپ ریزا 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور نمایندگان گردشگری ایران در نمایشگاه تاپ ریزا 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید