جلوگیری از خام فروشی زعفران در اولویت باشد

به گزارش وبلاگ تور کیش، معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: گردش مالی صادرات زعفران در دنیا 9 میلیارد دلار است، این در حالی است که صادرات در ایران به حدود 500 میلیون دلار می رسد؛ لذا باید جلوگیری از خام فروشی زعفران در اولویت باشد.

جلوگیری از خام فروشی زعفران در اولویت باشد

به گزارش وبلاگ تور کیش، سورنا ستاری، امروز 17 دی ماه در حاشیه بازدید از یکی از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه کشاورزی در استان خراسان جنوبی، اظهار کرد: پتانسیل های خوبی در مرکز رشد واحدهای فناور قاین وجود دارد که باید برای تقویت زیرساخت های آن یاری کرد.

وی گفت: شرکت های دانش بنیان خوبی در این استان در حال فعالیت هستند و اگر ما بخواهیم توسعه ای در شهرستان های محروم داشته باشیم، باید از پتانسیل های داخل استان استفاده کنیم.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور اضافه کرد: نیروی انسانی از سرمایه های بزرگ استان است و درصد نیروهای تحصیل نموده در استان و ظرفیت های طبیعی آن بالا است.

ستاری بیان نمود: گردش مالی صادرات زعفران در دنیا 9 میلیارد دلار است، این در حالی است که صادرات در ایران به حدود 500 میلیون دلار می رسد، لذا باید جلوگیری از خام فروشی زعفران در اولویت باشد.

وی با بیان اینکه ظرفیت های استان خراسان جنوبی فوق العاده است، یادآور شد: باید بتوانیم از این پتانسیل های درونی استان درست استفاده نموده و محصولات دانش بنیان را فراوری کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جلوگیری از خام فروشی زعفران در اولویت باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلوگیری از خام فروشی زعفران در اولویت باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید