جام قهرمانی را به گرگان می آوریم، صعود به فینال حق طرفداران بود

به گزارش وبلاگ تور کیش، حامد سهراب نژاد در تبادل نظر با خبرنگاران بعد از پیروزی خانگی تیم بسکتبال شهرداری گرگان و صعود به فینال لیگ برتر و کسب سهمیه مسابقات آسیایی اظهار کرد: بسیار خوشحالم که بعد از حدود 50 سال بسکتبال گرگان به فینال لیگ برتر رسید و این افتخار مهم را به طرفداران گرگانی تبریک می گویم.

جام قهرمانی را به گرگان می آوریم، صعود به فینال حق طرفداران بود

سهراب نژاد اضافه کرد: رسیدن به فینال حق این طرفداران بود، آن ها ساعت ها قبل از آغاز بازی، سالن را پر نموده بودند و خداراشکر با کوشش کادر فنی و بازیکنان توانستیم جواب محبت های آنها را به خوبی بدهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مأموریت تیم شهرداری تمام شده است یا نه؟ گفت: هنوز کار ما تمام نشده و از این به بعد به دنبال آوردن جام قهرمانی به گرگان هستیم.

این بازیکن باتجربه تیم شهرداری درباره بازی فینال مقابل تیم پالایش نفت آبادان اظهار کرد: آبادان تیم بسیار خوبی دارد و با جذب یکی دو بازیکن تقویت شده اما با توجه به اینکه دو بازی اول در گرگان برگزار می گردد می توانیم با یاری طرفداران نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

سهراب نژاد در انتها بیان نمود: امیدوارم با این همه حمایتی که از سوی تماشاگران که پرطرفدارترین تیم ایران هستند می گردد، بودجه بیشتری برای بسکتبال گرگان در نظر گرفته گردد تا این تیم همه ساله مدعی کسب قهرمانی باشد.

به گزارش وبلاگ تور کیش، تیم بسکتبال شهرداری گرگان با پیروزی در بازی امروز مقابل شیمیدر تهران در مجموع با کسب سه پیروزی از مجموع چهار بازی به فینال لیگ برتر بسکتبال صعود کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جام قهرمانی را به گرگان می آوریم، صعود به فینال حق طرفداران بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام قهرمانی را به گرگان می آوریم، صعود به فینال حق طرفداران بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید