جاری بودن آب زاینده رود رونق گردشگری اصفهان را به دنبال دارد

به گزارش وبلاگ تور کیش، یک فعال گردشگری گفت: جاری بودن آب در زاینده رود، منجر به افزایش گردشگران استان اصفهان در 2 ماه آخر سال 97 و افزایش رزروها برای نوروز 98 شد.

جاری بودن آب زاینده رود رونق گردشگری اصفهان را به دنبال دارد

ابراهیم شهریاری فعال گردشگری استان اصفهان در گفت وگو با وبلاگ تور کیش اضافه نمود: خوشبختانه در 2 ماه آخر سال شاهد ورود گردشگران بیشتری به اصفهان بودیم که جاری بودن آب زاینده رود در این حوزه بسیار تاثیرگذار بود.

او یادآور شد: رزرو هتل ها و تمام مراکز اقامتی استان اصفهان برای ایام نوروز، نویدبخش رونق گردشگری داخلی و سالی پررونق برای فعالان این حوزه است، در بخش گردشگری خارجی نیز امسال وضعیت رزروها خوب بود و امیدواریم این روند در سال آینده با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

شهریاری شرح داد: مردم ما امروز نیازمند شادی و نشاط هستند و فعالان عرصه گردشگری باید با تمام امکانات و تجهیزات در ایام تعطیلات نوروز از میهمانان خود پذیرایی کنند.

مدیر هتل آوین اصفهان اضافه نمود: امیدواریم با برنامه های تدارک دیده شده از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در تمام استان ها، نوروزی شاد و مفرح برای مردم و هموطنان رقم بخورد.

شهریاری ادامه داد: جاری بودن آب در زاینده رود در ایام نوروز برای مردم اصفهان و گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند خبر بسیار شاد کننده ای بود، بدون شک با این اقدام رونق اقتصادی و شور و نشاط را در اصفهان شاهد خواهیم بود.

منبع: میراث آریا

به "جاری بودن آب زاینده رود رونق گردشگری اصفهان را به دنبال دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاری بودن آب زاینده رود رونق گردشگری اصفهان را به دنبال دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید