تلویزیون به اولویت های جامعه نمی پردازد، اعتراض هایم را حذف کردند

به گزارش وبلاگ تور کیش، صبا کمالی بازیگر تلویزیون و تئاتر درباره حضورش در عرصه های مختلف غیر از تلویزیون اعلام کرد: من غیر از تلویزیون در حوزه های دیگر هم کار می کنم زیرا شرایط در تلویزیون از لحاظ روابط و شرایط فرهنگی و نوع پرداخت ها نامناسب و ناامیدکننده است و من پول تلویزیون را برای زندگی مناسب نمی دانم.

تلویزیون به اولویت های جامعه نمی پردازد، اعتراض هایم را حذف کردند

وی با انتقاد از کیفیت برنامه های تلویزیون مطرح کرد: دلم برای مردم کشورم می سوزد که باید چنین برنامه های کم محتوایی را از تلویزیون ببینند. تلویزیون به مسائل و مسایل مهم فرهنگی و اجتماعی نمی پردازد و به این دلایل به شخصه علاقه ای به حضور در تلویزیون ندارم.

کمالی با اشاره به یکی از مصاحبه های خود با تلویزیون از برخورد غیرمنصفانه این رسانه گفت و اظهار کرد: در سال 94 در مصاحبه ای به سیستم اشتباه تلویزیون اعتراض کردم ولی در آن مصاحبه ناجوانمردانه حرف های من تحریف شد. من به سیستم پولی و مفاهیمی که تلویزیون کوشش می نماید انتقال دهد و با آنها سطح فرهنگی مردم را تنزل می دهد اعتراض نموده بودم ولی تمامی این صحبت ها از مصاحبه حذف شد.

این بازیگر در انتها اعلام کرد: درنهایت اخبار به شکل غیرحرفه ای و غیرصادقانه حرف هایی از من پخش کرد که گفته بودم بازیگران ملعبه هستند. با استناد به این مصاحبه که پخش شد یعنی من 23 سال ملعبه بودم و هنوز هم دارم به این کار ادامه می دهم. من حرف های بسیاری بیان نموده بودم که تلویزیون فقط چند جمله آن را به صورت تدوین گردیده پخش کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تلویزیون به اولویت های جامعه نمی پردازد، اعتراض هایم را حذف کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلویزیون به اولویت های جامعه نمی پردازد، اعتراض هایم را حذف کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید