تعویض 300 درخت چنار خیابان ولیعصر تهران به زودی ، دلیل این تصمیم چیست؟

به گزارش وبلاگ تور کیش، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از کاشت درختان تازه در خیابان ولیعصر تهران اطلاع داد.

تعویض 300 درخت چنار خیابان ولیعصر تهران به زودی ، دلیل این تصمیم چیست؟

به گزارش وبلاگ تور کیش، مهدی پیرهادی با اعلام اینکه 300 درخت برای کاشت در خیابان ولیعصر(عج) پیش بینی شده است، گفت: در این خیابان و معابر اطراف، درختانی با بن بالا در نظر گرفته شده و برنامه ما این است که در سایر خیابان ها نیز درختانی جایگزین درخت های خشک و فرسوده شوند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: اعتقاد بنده این است که هزینه کنیم و کار درست را انجام دهیم؛ بنابراین در حوزه خدمات شهری از جایگزین کردن درختان نو دفاع می کنیم.

او با بیان اینکه قرار بر این است که تعدادی درخت از اصفهان برای کاشت در خیابان ولیعصر(عج) وارد گردد، توضیح داد: در قسمت هایی از خیابان ولیعصر(عج) شاهد این هستیم که درختان خشک شده بنابراین باید درختانی با بن بالا کاشته گردد و دلیل جایگزینی این درختان را هم به مردم شرح داد.

پیرهادی با تأکید بر اینکه مردم نیز می پذیرند که به جای درخت خشک، درخت بن مناسب بکاریم، یادآور شد: وجود درختان خشک سربرداری نشده برای جان، مال و سلامت شهروندان خطرناک خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "تعویض 300 درخت چنار خیابان ولیعصر تهران به زودی ، دلیل این تصمیم چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویض 300 درخت چنار خیابان ولیعصر تهران به زودی ، دلیل این تصمیم چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید