ترفندهایی برای سفر مقرون به صرفه ، چگونه سفر کم هزینه سفر داشته باشم؟

به گزارش وبلاگ تور کیش، هر کاری، شیوه های خاص خودش را دارد و باید طبق قواعد و قوانین خاصی حرکت کرد تا به هدف مورد نظر رسید. سفر ارزان رفتن هم به همین گونه است و قواعد خاص دارد. اگر جزو آن دسته از گردشگران هستید که در پی یک تورمسافرتی ارزان هستند، ضروری است که از چند وچون این کار مطلع باشید و طبق یک برنامه ریزی جامع در سفر پیش بروید، به این ترتیب می توان مطمئن بود که سفرتان نسبت به تورهای مسافرتی که قبلا گذرانده اید، بسیار مدیریت شده تر پیش می رود و سفر کم هزینه ای پیش رو خواهید داشت. در این مقاله سعی داریم به چند ترفند برای مدیریت بهتر هزینه ها در طول سفر اشاره کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

ترفندهایی برای سفر مقرون به صرفه ، چگونه سفر کم هزینه سفر داشته باشم؟

1) استفاده از پرواز های ارزان قیمت

به طور حتم اگر جزو آن دسته از مسافرینی هستید که در پی تورمسافرتی ارزان و سفر کم هزینه می باشد، لازم است که از پروازهای لوکس و هواپیمایی های تراز اول فاصله بگیرید. در آژانس مسافرتی معتبری که قصد دارید از آن بلیط هواپیما تهیه کنید، در پی ارزان ترین و مالی ترین پروازها باشید. بدون در نظر گرفتن ساعت پرواز و امکاناتی که در حین پرواز شاملتان می گردد و باقی مسائل.

2) فصل های کم تردد را انتخاب کنید

به طور حتم در بعضی ماه های سال، شاهد ترافیک سنگین تورگردشگری در مقاصد دیدنی و مجذوب نماینده جهان هستیم. در این فصل ها به علت ازدیاد گردشگر نمی توانید اقامتگاه ارزان قیمتی در منطقه مقصد پیدا کنید، از این گذشته تمام هزینه ها در مقصد به صورت چند برابر حساب می گردد. این در حالی است که در بعضی دیگر از ماه های سال به علت کمبود گردشگر می توانید از همان امکانات با قیمتی بسیار پائین تر بهره مند شوید و سفر ارزان را تجربه کنید.

3) اقامت در هاستل ها

به منظور مدیریت بهتر هزینه ها، دور هتل ها لوکس ستاره دار و بی ستاره، یک خط پررنگ بکشید. اقامت در هاستل ها و یا خواب گاه ها می تواند برترین انتخاب در تورمسافرتی شما باشد. با اقامت در این اتاق های چند نفره ممکن است که حریم خصوصی خاصی نداشته باشید، اما می توانید میزان قابل توجهی از هزینه سفر در تور مسافرتی خود را کاهش داده و صرف جوانب دیگر سفر کنید.

4) غذاهای محلی

به طور حتم، همه دلشان می خواهد در طور تورمسافرتی خود غذاهای نو را امتحان نمایند، اما سری هم به رستوران های تراز اول که منوهای بین المللی دارند بزنند و حال و هوای رستوران های لوکس را در طور تور مسافرتی خود تجربه نمایند. برای شما موضوع فرق می نماید و لازم و لازم است که در تمام مدت فقط از غذاخوری های محلی بهره ببرید، حتی اگر این غذاها باب دلتان نباشد. منو را جست و جو کنید و برترین غذایی که می تواند با ذائقه شما جور باشد را انتخاب کنید.

5) استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی

به طور کلی استفاده از هواپیما و تاکسی را در کشور مقصد فراموش کنید. شما تنها مجاز خواهید بود از قطار، اتوبوس و متروی شهری برای جابه جایی بهره ببرید، اگرچه می توانید برای جابه جایی در شهر، توریک روزه ای را ترتیب داده، دوچرخه ای کرایه کنید و تا دلتان می خواهد در سفر ارزان خود از جای جای شهر بازدید نمائید.

منبع: همگردی

به "ترفندهایی برای سفر مقرون به صرفه ، چگونه سفر کم هزینه سفر داشته باشم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترفندهایی برای سفر مقرون به صرفه ، چگونه سفر کم هزینه سفر داشته باشم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید