برگزاری نمایشگاه گروهی زیورآلات هفتان در سمنان

به گزارش وبلاگ تور کیش، ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، برگزاری نمایشگاه گروهی زیورآلات هفتان در سمنان صورت می پذیرد.

برگزاری نمایشگاه گروهی زیورآلات هفتان در سمنان

سمانه سلطانی پور اظهار کرد: نمایشگاه گروهی زیورآلات هفتان با نمایش زیورآلات با آرایه های تاریخ و فرهنگ قومس در شهر سمنان برگزار می گردد.

سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از عرضه آثار هنری تعدادی زیادی از هنرمندان فعال در این بخش اطلاع داد و اضافه کرد: در این نمایشگاه آثار آقایان حق دوست، امیری، نظری و خانم ها جاودی، داداشی، کمندی، مرادعلیان، امیرجان، شهاب، شاهی، محمودیان و عبدوس به نمایش گذاشته می گردد.

سلطانی پور با اشاره به اینکه این نمایشگاه امروز شنبه 27 آبان ساعت 17 افتتاح می گردد، گفت: نمایشگاه گروهی زیورآلات هفتان به مدت هفت روز در محل گالری سیمرغ واقع در فرهنگسرای کومش سمنان برگزار می گردد.

سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان ضمن دعوت از عموم علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه اعلام کرد: علاقمندان می توانند از 27 آبان تا 2 آذر از ساعت 17 الی 19:30 از این نمایشگاه بازدید نمایند.

منبع: همگردی

به "برگزاری نمایشگاه گروهی زیورآلات هفتان در سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نمایشگاه گروهی زیورآلات هفتان در سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید