بحرینی ها از کشورشان چه می گویند؟

به گزارش وبلاگ تور کیش، فرهنگ کشور بحرین

کشور بحرین برای بیشتر مسافرانی که در خصوص تاریخچه و سابقه فرهنگی آن اطلاعی ندارند، رمزآلود و ناشناخته است. استریت اسمارت بحرین میخواهد از ساکنان خلاق همان جا، در خصوص شهرهای آن شما را هدایت کند. این ستارگان فرهنگی بحرین رازهای این کشور را برملا می سازند. اگر دوست مقیمی نداشته باشید که در سفر به شما جاهای دیدنی را نشان دهد، رفتن زیر لایه های رویین یک شهر یا کشور نو بسیار مشکل است. به همین علت یک راهنما برای شهر بحرین تصمیم گرفته است تا از نظرات افراد آگاه، در خصوص کارهایی که می توان در آن جا انجام داد، رستوران ها و اماکن اقامتی استفاده کند. هر فرد آگاهی به عنوان راهنمای شما انتخاب شود، در واقع کسانی که با سبک زندگی درگیر هستند یعنی هنرمندان، سرآشپزان و طراحان در اینجا گرد هم آمده اند که شما را از مسیرهای رفته نشده ببرند و به لذت های دلخواه تان برسانند. دیلمون شهری که در گذشته مرکز منطقه بوده است و به صید مروارید و تجارت معروفیت داشته است، و تمدنی که به 2500 سال پیش از میلاد باز می شود، تنها یکی از مقاصد در میان 36 جزیره تشکیل دهنده بحرین است. با خبرنگاران همراه باشید تا در ادامه بیشتر از فرهنگ این کشور بدانیم.

بحرینی ها از کشورشان چه می گویند؟

پروژه استریت اسمارت بحرین (به وسیله ملیسا فن ماسدیک، انتشارات استریت اسمارت) در سال 2012 شروع به شد و در دسامبر سال 2013 به صورت آی بوک با امکانات جدیدی نظیر نقشه های تعاملی، تصاویر قابل بزرگ نمایی و امکان جستجو عرضه شد که به شما اجازه می دهد تا به صورت مستقیم به اطلاعات کامل و قابل جستجو در هدایت های موجود در کتاب، دسترسی پیدا کنید. با چند نفر از این راهنماها در اینجا آشنا شوید، و اگر این افراد توانستند اشتهای شما را برای کسب اطلاعات بیشتر باز نمایند، مجموعه راهنما را از فروشگاه آی بوک تهیه کنید.

نظرات قدا خونجی بک شهروند عکاس بحرینی را بشنویم:

دیدنی های بحرین

از زمان زندگی در نیویورک، چیزهایی که به جز خانواده ام در خصوص بحرین دلتنگش می شوم، گرمی و محبت مردم، فرهنگ های مختلف آن و بازارهای آن است، که هنوز هم عصاره زندگی قدیمی بحرین را در خود دارند و موضوع بسیاری از عکس های من بودند. هم چنین به گالری لا فونتن، که اولین بار در آن نمایشگاه خود را برگزار کردم، علاقه زیادی دارم. مکانی بسیار شیک و مجذوب کننده است و نمایش هنر در آن، رویایی است. نکته دیگر اینکه گالری لا فونتن مکانی است که همه چیز از یک رستوران رومانتیک گرفته تا صحنه اجرای زنده نمایش و آب درمانی، را در خود دارد.

خوردنی های بحرین

با افتخار می توانم بگویم که بحرین غذا خوری های متنوعی دارد که با هر بودجه ای سازگار است، اما می توانم برخی غذاهایی که در مغازه های کوچک سوق از آن ها لذت بردم را نام ببرم: پاستاهای هندی مانند لادو؛ لیوان های بزرگ آب میوه که بعد از سفارش شما گرفته می گردد و با سمبوسه، لذت زیادی به همراه می آورند، یا دسر های محلی که برترین آن ها گلاب با شیر است. در خانه، همواره هوادار خبز (نان گرد)-در جهان همتا ندارد- بریانی های مرغ که مادرم می پخت، و نیز دستپخت مچبوز میگو و خوراک زبان بره برای صبحانه بودم- می دانم مورد آخر شاید چندان باب میل شما نباشد اما بسیار خوشمزه اند!

سرگرمی

من همواره در هنگام سفرهایم برای اقامت مکان های بی آلایش و ساده را دوست دارم. در بحرین انتخاب اول من چادر زدن در وسط صحراست، که می تواند چادر خودتان یا چادر کرایه ای باشد. وقتی بچه بودیم، اتومبیل خانواده را پر از خوراکی ها و شیرینی ها می کردیم و آخر هفته ها همگی به بیابان می رفتیم. برای من آن روزها بسیار خاطره انگیز هستند. اما برخی اوقات هستند که همه ما دوست داریم ناز خودمان را بکشیم! برای این کار من به مجتمع سرگرمیی البندر، جایی که همواره غذاهای دریایی و بساط قلیانش در کنار ساحل رو به راه است، می رفتم. در بخش مرکزی کشور، من از هتل ریتس کارلتون و باشگاه ویژه ساحلی آن لذت می بردم.

قدا خونجی عکاس متولد بحرین، هم اکنون در نیویورک ساکن است و چندین جایزه بین المللی عکاسی را نیز به خود اختصاص داده است.

منبع: الی گشت

به "بحرینی ها از کشورشان چه می گویند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحرینی ها از کشورشان چه می گویند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید