بازی Nintendo Switch Sport برای کنسول سوییچ معرفی گردید

به گزارش وبلاگ تور کیش، نینتندو چندی پیش عنوان نینتندو سوییچ اسپرت (Nintendo Switch Sport) را برای کنسول خود معرفی کرد. این بازی در تاریخ 9 اردیبهشت (29 آوریل) عرضه خواهد شد. بعلاوه از تاریخ 29 بهمن تا 1 اسفند، یک نسخه آزمایشی آنلاین از آن منتشر خواهد شد. این نسخه آزمایشی به بهبود کیفیت بازی یاری خواهد نمود.

بازی Nintendo Switch Sport برای کنسول سوییچ معرفی گردید

بازی نینتندو سوییچ اسپرت شما را مجبور به ورزش خواهد نمود. در این بازی ورزش های مختلفی مثل تنیس، بولینگ، والیبال، فوتبال و حتی شمشیر بازی وجود دارد. شما می توانید از کنترلرهای جویکان (Joycon) استفاده نموده تا در بازی برنده شوید. شما می توانید با حرکات خاصی که با کنترلر انجام می دهید به ضربه خود جهت بدهید. حتی می توانید کنترلر را به پای خود متصل نموده و با آن فوتبال بازی کنید.

این بازی به صورت چند نفره هم قابل بازی است. هم به صورت داخلی (Local) و هم به صورت آنلاین می توان بخش چند نفره را تجربه کرد. بعلاوه قرار است به زودی ورزش های جدیدی به این بازی اضافه گردد. بخش آنلاین جذابیت به شدت زیادی داشته و شما را قطعا ترغیب به فعالیت بیشتر خواهد نمود.

یکی از نکات مثبت کنسول نینتندو سوییچ، کنترلر آن است. جویکان ها از کنترلر جدا شده و به دلیل حضور سنسور حرکتی از آن ها می توان برای بازی های حرکتی استفاده کرد. به طور کلی کنسول دستی نینتندو هواداران بسیار زیادی داشته و به همین خاطر اینکه این شرکت تصمیم گرفته چنین بازی را فراوری کند، بسیار خوب است.

البته باید صبر کرد و دید که آیا می تواند این عنوان موفقیت لازم را کسب کند یا نه. عناوین ورزشی و به خصوص حرکتی به طور کلی با این مشکل روبرو هستند که کاربران به استفاده از آن ها ادامه نمی دهند. مثال اصلی هم دستگاه کینکت مایکروسافت است. این دستگاه با وجود اینکه پتانسیل به شدت زیادی داشت نتوانست آن طور که باید موفقیت لازم را کسب کند. به همین خاطر از چرخه فراوری هم خارج شد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Nintendo Switch Sport برای کنسول سوییچ معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Nintendo Switch Sport برای کنسول سوییچ معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید