افزایش 5 درصدی فراوری سایپا نسبت به مدت مشابه پارسال، تحقق 100 درصدی برنامه اعلام شده به وزارت صمت

به گزارش وبلاگ تور کیش، گروه خودروسازی سایپا با فراوری 212 هزار خودرو در شش ماهه نخست امسال، علاوه بر ثبت رشد پنج درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 100 درصد برنامه فراوریی خود در امسال را هم محقق کرد.

افزایش 5 درصدی فراوری سایپا نسبت به مدت مشابه پارسال، تحقق 100 درصدی برنامه اعلام شده به وزارت صمت

به گزارش گروه مالی وبلاگ تور کیش، گروه خودروسازی سایپا در شش ماهه نخست سال 1400، توانسته در سایت های فراوریی خود در شرکت های سایپا، پارس خودرو، بن رو، سایپاسیتروئن، زامیاد و سایپادیزل تعداد 212 هزار دستگاه انواع محصولات سواری و تجاری فراوری کند که این مقدار، نسبت به فراوری 203 هزار دستگاهی در مدت مشابه پارسال، حاکی از رشد 5 درصدی است.

براساس این گزارش، گروه خودروسازی سایپا پیروز شده با فراوری این تعداد انواع محصولات خود، 100 درصد برنامه اعلام شده به وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه فراوری را محقق کند.

پیروزیت گروه خودروسازی سایپا در زمینه فراوری خودرو در سال 1400 در شرایطی انجام شده که این خودروساز از سال گذشته فراوری پرتیراژترین خودرو داخلی یعنی خانواده پراید را متوقف نموده و در شرایط تحریم، قطع همکاری شرکای تجاری و پاندمی کرونا توانسته با جایگزینی محصولات ایرانی و تعمیق داخلی سازی قطعات، این موضوع را به نحو شایسته مدیریت کند.

نکته قابل توجه در ثبت آمار فراوری 212 هزار دستگاهی گروه سایپا آن است که همیشه به علت تعطیلات نوروزی و تعطیلات تابستانی خودروسازان، آمار فراوری خودرو کشور در 6 ماهه اول بین 35 تا 40 درصد کل فراوری سالانه است، لیکن گروه سایپا قطعا فراوری گروه سایپا در انتهای سال نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت.

این در حالی است که باتوجه به برنامه عرضه سه محصول تازه شاهین اتوماتیک، آریا و اطلس در نیمه دوم سال جاری پیش بینی می گردد آمار فراوری خودرو در گروه سایپا تا سرانجام سال از برنامه مدنظر عبور کند.

منبع: شاتا

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "افزایش 5 درصدی فراوری سایپا نسبت به مدت مشابه پارسال، تحقق 100 درصدی برنامه اعلام شده به وزارت صمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 5 درصدی فراوری سایپا نسبت به مدت مشابه پارسال، تحقق 100 درصدی برنامه اعلام شده به وزارت صمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید