66 پروژه هم زمان با دهه فجر در سلسله افتتاح می گردد

به گزارش وبلاگ تور کیش، برنامه ویژه شهرستان سلسله با عنوان سفرنامه انقلاب روز چهارشنبه در سالن فرمانداری سلسله و با حضور فرماندار و معاونین فرماندار و مدیر ان شهرستان برگزار گردید.

66 پروژه هم زمان با دهه فجر در سلسله افتتاح می گردد

شریف خسروی فرماندار سلسله در این مراسم با اشاره به اینکه در حوزه زیر ساخت ها کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است، گفت: در دهه فجر سال جاری، 66 پروژه را با رقمی بالغ بر 50 میلیارد تومان در شهرستان سلسله افتتاح خواهیم کرد.

وی یادآور شد: در آینده نزدیک شهرستان سلسله به شهر سبز تبدیل خواهد شد.

فرماندار سلسله اعلام نمود: در حوزه برق رسانی نیز همه روستاه های شهرستان از نعمت برق برخوردار هستند، به جز یک روستا با سه خانوار که آن هم با تامین اعتبار برق رسانی خواهد شد.

خسروی با بیان اینکه در حوزه بهداشت نیز شاهد انجام کارهای خوبی در سطح شهرستان هستیم، توضیح داد: در حوزه ورزشی 8 مکان سر پوشیده داریم و پروژه هایی در دست اجرا است.

آذین بندی و نورافشانی شهر الشتر

حبیب نصیری شهردار الشتر نیز در این مراسم گفت: با توکل بر خدا و وحدت و همدلی در سایه ولایت و رهبری چهل سالگی انقلاب را پشت سر میگذاریم، چهل سالی که هر ثانیه اش حرکت به جلو و موفقیت و توانمندی است؛ قطعا این توفیقات در شهر زیبای الشتر و حرکت رو به جلوی آن دیده می گردد.

وی توضیح داد: ارتقاء و توسعه مبلمان شهری و تغییر ساختار شهر الشتر و حرکت رو به جلوی آن یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

شهردار الشتر اعلام نمود: شهرداری الشتر همچون سایر دستگاه ها برنامه های متنوعی برای گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی دارد، از جمله شاداب سازی شهر با رنگ آمیزی بلوارها، آذین بندی، نور افشانی و برگزاری جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب.

منبع: خبرگزاری مهر

به "66 پروژه هم زمان با دهه فجر در سلسله افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "66 پروژه هم زمان با دهه فجر در سلسله افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید