23 پروژه گردشگری و سرمایه گذاری در شهرستان رشت افتتاح می شود

به گزارش وبلاگ تور کیش، خبرنگاران/گیلان رئیس اداره میراث فرهنگی رشت از افتتاح و بهره برداری 23 پروژه گردشگری به ارزش 410 میلیارد ریال در سال جاری خبر داد.

23 پروژه گردشگری و سرمایه گذاری در شهرستان رشت افتتاح می شود

ایمان سهیلی در جمع وبلاگ تور کیش با اعلام این خبر اظهار کرد: با عنایت به پتانسیل های بالقوه صنعت گردشگری در گیلان و همچنین نقش اساسی این صنعت به عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه استان در سند چشم انداز 1404، اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رشت نسبت به جذب، هدایت و هدایت سرمایه گذاران جهت صدور مجوزهای لازم در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام می کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رشت افزود: پروژه های سرمایه گذاری قابل بهره برداری در سال جاری شامل 16 واحد اقامتگاه بوم گردی، 3 مجتمع پذیرایی، یک واحد تفریحی-گردشگری، یک واحد اقامتی پذیرایی و یک واحد مهمانپذیر است.

وی برآورد کل حجم سرمایه گذاری این پروژه ها را 410 میلیارد ریال بیان کرد و گفت: با افتتاح این پروژه ها برای حدود 185 نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال می شود.

سهیلی شرح داد: بخش خصوصی به عنوان بازوی توانمند توسعه، همواره در بخش گردشگری استان فعال بوده و با سرمایه گذاری در پروژه های گردشگری نام استان را در زمره استان های سرآمد این حوزه قرار داده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "23 پروژه گردشگری و سرمایه گذاری در شهرستان رشت افتتاح می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "23 پروژه گردشگری و سرمایه گذاری در شهرستان رشت افتتاح می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید