20 روز از وعده داورزنی برای معرفی سرپرست قایقرانی گذشت، امینی آماده رفتن است

به گزارش وبلاگ تور کیش، مجمع انتخابات فدراسیون قایقرانی در حالی که قرار بود پیش از بازی های آسیایی برگزار گردد که با تصمیم وزارت ورزش لغو شد اما هنوز تاریخی برای برگزاری این انتخابات اعلام نشده است.

20 روز از وعده داورزنی برای معرفی سرپرست قایقرانی گذشت، امینی آماده رفتن است

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ تور کیش، مجمع انتخابات فدراسیون قایقرانی در حالی که قرار بود پیش از بازی های آسیایی برگزار گردد که با تصمیم وزارت ورزش لغو شد اما هنوز تاریخی برای برگزاری این انتخابات اعلام نشده است.

دوره ریاست غلامرضا امینی در فدراسیون قایقرانی 12 مردادماه به خاتمه رسید. غلامرضا امینی همراه فاطمه حسنی، فرحناز امیرشقاقی، احمد دنیامالی، علیرضا سهرابیان، محسن میلاد و عمران پورعسگر کاندیداهای ریاست فدراسیون قایقرانی هستند. با ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشسته ها همچنین بازنشسته بودن غلامرضا امینی، حضور مجدد وی در انتخابات و فدراسیون در هاله ای از ابهام واقع شده است.

محمدرضا داورزنی، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان 20 روز پیش در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ تور کیش، در این باره گفت: انتخابات فدراسیون قایقرانی هم به دلیل قانون منع بکارگیری بازنشستگان با مشکل روبرو شد و باید در مورد آن تدبیر کنیم. احتمالاً ثبت نام مجدد برگزار خواهد شد و برای این فدراسیون سرپرست انتخاب می کنیم.

حالا و در حالی که دو ماه از خاتمه دوره ریاست امینی و همچنین بیش از دو هفته از وعده داورزنی برای معرفی سرپرست فدراسیون قایقرانی گذشته هنوز خبری از سرپرست جدید فدراسیون وجود ندارد. امینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ تور کیش اعلام نمود که هر زمان با او تماس بگیرند که باید با توجه به قانون منع به کار گیری بازنشسته ها کنار برود، 5 دقیقه بعد استعفای خود را اعلام می نماید. حالا با توجه به اعلام آمادگی امینی و اینکه ظاهرا وی قصد ماندن در هر شرایطی و ایجاد مشکل برای وزارت ورزش را ندارد به نظر می رسد که باید هر چه زودتر تکلیف این فدراسیون معین گردد.

به هر حال فرصت دو ماهه وزارت ورزش برای اجرای قانون به خاتمه خواهد رسید و مسئولان وزارت ورزش کم کم باید اقدامات اساسی خود را برای فدراسیون های کم دردسر شروع نمایند تا فرصت کافی برای سر و کله زدن با روسایی که قصد ماندن دارند را داشته باشند. غلامرضا امینی: آمادگی دارم هر لحظه دستور دهند 5 دقیقه بعد استعفا دهم

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "20 روز از وعده داورزنی برای معرفی سرپرست قایقرانی گذشت، امینی آماده رفتن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 روز از وعده داورزنی برای معرفی سرپرست قایقرانی گذشت، امینی آماده رفتن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید