گروه تصویرگران کودک در اصفهان تشکیل می شود، برگزاری نمایشگاه تخصصی تصویرگری کودک

به گزارش وبلاگ تور کیش، مدیر خانه گرافیک حوزه هنری اصفهان گفت: گروه تصویرگران کودک توسط خانه گرافیک حوزه هنری اصفهان تشکیل می شود، در این گروه به تولید اثر تصویری در سطح حرفه ای در زمینه کودک پرداخته می شود.

گروه تصویرگران کودک در اصفهان تشکیل می شود، برگزاری نمایشگاه تخصصی تصویرگری کودک

امیرمسعود حلاج در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ تور کیش در اصفهان با اشاره به ایجاد گروه تصویرگران کودک گفت: گروه تصویرگران کودک توسط خانه گرافیک حوزه هنری اصفهان تشکیل می شود، در این گروه به تولید اثر تصویری در سطح حرفه ای در زمینه کودک پرداخته می شود.

وی اضافه کرد: نخستین جلسه تشکیل این گروه به تازگی برگزار شده و جلسه دوم آن شهریور ماه برگزار می شود که در آن موارد کاربردی بیان می شود.

مدیر خانه گرافیک حوزه هنری اصفهان گفت: هنرمندان این گروه همه اصفهانی هستند و قرار است پس از جمع بندی تولیداتی با یک موضع تولید شود، این موضوع می تواند متن، داستان کوتاه و یا یک قطعه شعر باشد.

وی بیان نمود: در وهله نخست تصویرگرانی که به صورت حرفه ای کار می کنند تولیدات به صورت برگزاری نمایشگاه تخصصی تصویرگری باشد تا در پی آن این گروه اعلام عمومی شود.

حلاج اضافه کرد: پیش بینی شده حوزه هنری بخش های مورد نیاز گروه کودک و نوجوان را با توجه به موضوع ها حوزه هنری اعلام کند و پس از آن توسط تصویرگران طراحی شود و در قالب کتاب ارائه شود.

منبع: تسنیم

به "گروه تصویرگران کودک در اصفهان تشکیل می شود، برگزاری نمایشگاه تخصصی تصویرگری کودک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه تصویرگران کودک در اصفهان تشکیل می شود، برگزاری نمایشگاه تخصصی تصویرگری کودک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید