کار طنز ساختن سخت است، نون.خ ادامه دار است

به گزارش وبلاگ تور کیش، خبرنگاران/کرمانشاه کارگردان سریال نون.خ با اشاره به ساخت سری دوم این سریال در کرمانشاه، گفت: با وجود تصویربرداری سریال در استان کرمانشاه، اما این پروژه یک پروژه ملی است و قرار است تمام مردم ایران آن را ببینند و با همین رویکرد ساخته می شود.

کار طنز ساختن سخت است، نون.خ ادامه دار است

سعید آقاخانی در حاشیه مراسم افتتاح فصل دوم سریال نون.خ در روستای پریان کرمانشاه در جمع وبلاگ تور کیش با بیان اینکه سری دوم این مجموعه ادامه سری اول سریال خواهد بود و کاراکترها و شخصیت های داستان در آن حفظ می گردد، گفت: در سری دوم قرار نیست اتفاق خاصی بیفتند و به نوعی داستان روایت سری اول مجموعه خواهد بود و تنها در بحث فضا و لوکیشن تغییراتی خواهیم داشت و با توجه به زمانی که برای آماده سازی سریال داریم بهتر می توانیم زیبایی های استان کرمانشاه را نمایش دهیم.

وی با اشاره به مشارکت مالی استانداری کرمانشاه در ساخت این سریال، گفت: قصه این کار نوشته شده و قرار نیست با مشارکت مالی که استانداری کرمانشاه داشته، کار تبلیغاتی برای این نهاد انجام دهیم و قصه کماکان به شکل قبل ادامه می یابد.

آقاخانی شرح داد: به هیچ عنوان قرار نیست کار عجیب و غریبی در سری دوم مجموعه انجام گردد واصلا قرار نیست موضوعی در استان کرمانشاه را مبالغه آمیز طرح کنیم، طوری که توی ذوق مخاطب بزند.

وی تاکید کرد: این سریال در کرمانشاه ساخته می گردد، اما قرار است تمام ایران آن را ببینند، بنابراین تلاش ما این است که یک کار ملی بسازیم.

کارگردان سریال نون.خ با اشاره به ادامه دار شدن این سریال گفت: در نظر داریم ساخت این سریال را ادامه دهیم و قطعا محتوای داستان فصل های بعدی نیز درباره قوم کُرد خواهد بود.

به گزارش وبلاگ تور کیش، آقاخانی با اشاره به طرح برخی نقدها از شخصیت کژال دراین سریال گفت: در هر قومی آدم های متفاوتی وجود دارند، در این سریال هم به همین شکل در کنار اینکه پنج زن آرام و مهربان و لطیف هستند، شخصیت کژال کمی مردانه است و همین تناقض باعث ایجاد کُمدی می گردد.

وی تاکید کرد: اگر نتوانیم در سریالی تناقض و درگیری ایجاد کنیم که کلا نمی گردد فیلم کُمدی ساخت.

کارگردان سریال نون.خ در ادامه با اشاره به محدودیت های بسیار در ساخت سریال های طنز، گفت: این محدودیت ها تنها به تلویزیون و ممیزی های آن محدود نمی گردد و بخش عمده آن به صنوف و قومیت های ایران برمی گردد و برای ساخت فیلم طنز درباره صنف یا قوم خاصی باید بسیار آهسته حرکت کنیم و موضوعاتی مطرح کنیم که به کسی برنخورد.

وی یادآور شد: برخی از ملاحظات و حساسیت ها کاملا بجاست، اما در کل ساخت کار طنز طوری که به کسی برنخورد کار بسیاری سختی است و ما هم تلاشمان این است که جوری قصه را روایت کنیم و جوری کاراکترها را بچینیم که مسئله ای پیش نیاید و اساسا کار طنز ساختن کار سختی است.

آقاخانی ساخت سریال های طنز را نیاز امروز جامعه بیان نمود و اضافه کرد: تلویزیون در این زمینه بسیار تلاش می کند و مجموعه های طنز مختلفی هم ساخته می گردد، اما در این بین برخی پیروز شده و برخی دیده نمی شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کار طنز ساختن سخت است، نون.خ ادامه دار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار طنز ساختن سخت است، نون.خ ادامه دار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید