پافشاری یونایتد برای جذب راکیتیچ

به گزارش وبلاگ تور کیش، تیم فوتبال منچستریونایتد کماکان امیدوار است بتواند در تابستان ایوان راکیتیچ را به خدمت گیرد. روزنامه انگلیسی اکسپرس مدعی شده سولسشیر، سرمربی منچستریونایتد هافبک بارسا را یکی از اهداف اصلی تیمش برای خرید در بازار جابجایی قرار داده و معتقد است با یاری او می تواند قدرت اصلی منچستر را به این تیم بازگرداند. به همین منظور از سران باشگاه خواسته مذاکره با بارسا برای جذب او را شروع نمایند.

پافشاری یونایتد برای جذب راکیتیچ

علاقه یونایتد به راکیتیچ البته موضوعی جدید نیست و ماه ها قبل این بازیکن گزینه ای برای باشگاه انگلیسی بود، اما کاتالان ها به دنبال بالا بردن قیمت این بازیکن بودند.

سولسشیر تصمیم دارد تیمی متشکل از بازیکنان جوان بسازد، اما هدفش افزودن چند بازیکن باتجربه به تیم هم هست و به همین دلیل میخواهد بازیکن 31 ساله کروات بارسا را به خدمت گیرد. راکیتیچ 5 سال در نیوکمپ حضور داشته و مطمئناً لازمه های حضور در لیست یونایتد را دارد.

این بازیکن در یونایتد قرار است جانشین آندر هررا گردد، بازیکنی که قرار است به پاری سن ژرمن برود. از طرفی خوان ماتا هم به خاتمه قرارداد با یونایتد رسیده و قرار است این تیم را ترک کند. از طرفی آینده پل پوگبا هم در هاله ای از ابهام است و شاید به پیشنهاد رئال مادرید و زیدان پاسخ مثبت دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پافشاری یونایتد برای جذب راکیتیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پافشاری یونایتد برای جذب راکیتیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید