واکنش گریان کاپیتان و ستاره لیگ برتر به جدایی از تیم محبوبش پس از یک دهه

به گزارش وبلاگ تور کیش، کاپیتان چلسی خداحاظی احساسی با این تیم داشت و مطرح کرد بیان احساساتش سخت است.

واکنش گریان کاپیتان و ستاره لیگ برتر به جدایی از تیم محبوبش پس از یک دهه

به گزارش وبلاگ تور کیش به نقل از اسکای اسپورت، سزار آزپیلیکوئتا بعد از جدایی از چلسی بعد از بیش از یک دهه و پیوستن به اتلتیکومادرید، به تلویزیون چلسی گفت: بیان احساساتم با کلمات سخت است. این سالها در چلسی باورنکردنی بود و فقط از همه تشکر می کنم زیرا بدون یاری افراد زیادی نمی توانستم این همه سال در تیم باشم. من واقعاً به حضور در چلسی افتخار می کنم.

آزپیلیکوئتا پس از رفتن کالیدو کولیبالی، انگولو کانته و ادوارد مندی که همگی به باشگاه های عربستان پیوستند، به فهرست بازیکنانی پیوست که در تابستان سال جاری چلسی را ترک می نمایند.

فوتبال ایتالیا نیز گزارش داد که ملی پوش اسپانیایی علیرغم توافق شفاهی با اینترمیلان، در نهایت تصمیم به رفتن به اتلتیکو مادرید گرفت جایی که دیگو سیمئونه، ارزش زیادی برای او قائل است.

کای هاورتز، متئو کواچیچ و میسون مونت نیز به ترتیب با آرسنال، منچسترسیتی و منچستریونایتد قرارداد امضا کردند.

این بازیکن 33 ساله در سال 2012 با مبلغی بالغ بر 7 میلیون پوند از مارسی به غرب لندن نقل مکان کرد و سالهای پرافتخاری در چلسی داشت. او 11 سال را در لیگ برتر گذرانده و 508 بازی برای این تیم انجام داده و دو قهرمانی لیگ برتر و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست آورد.

تاد بوهلی و بهداد اقبالی، مالکان مشترک چلسی در بیانیه ای اعلام کردند: سزار به عنوان یک جنگجو، به عنوان یک قهرمان و به عنوان یک اسطوره وفادار چلسی، اثری جاودانه در این تیم بر جای گذاشت. او برای بیش از یک دهه استانداردهای باشگاه را معین کرد و آنچه را که هر روز برای رسیدن به موفقیت ضروری است به همه نشان داده است.

آزپیلیکوئتا تحت راهنمایی ژوزه مورینیو و سپس آنتونیو کونته عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد و به علت اخلاق کاری به یکی از محبوب ترین بازیکنان طرفداران تبدیل شد. با این حال، آخرین فصل او در استمفورد بریج فصل سختی بود.

چلسی در رده دوازدهم لیگ برتر نهاده شد که پایین ترین رتبه آنها از سال 1994 در لیگ برتر بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش گریان کاپیتان و ستاره لیگ برتر به جدایی از تیم محبوبش پس از یک دهه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش گریان کاپیتان و ستاره لیگ برتر به جدایی از تیم محبوبش پس از یک دهه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید