شرایط قرمز کرونا در کنگاور، پاوه و سنقر و کلیایی

به گزارش وبلاگ تور کیش، سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: باتوجه به آمار موارد ابتلا به بیماری کووید-19 به تفکیک شهرستان، اکنون کنگاور، پاوه و سنقر و کلیایی در شرایط قرمز قرار دارند و تقریبا سایر شهرستان ها در شرایط زرد به سر می برند.

شرایط قرمز کرونا در کنگاور، پاوه و سنقر و کلیایی

به گزارش وبلاگ تور کیش به نقل از ایرنا، دکتر ابراهیم صبور از مردم خواست برای حفظ سلامت خود و دیگران همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی در ادامه به انجام تست کرونا در استان نیز اشاره نمود و گفت: از روز چهارشنبه 5شهریورماه تست پی سی آر(تشخیص قطعی کرونا) با هزینه مصوب وزارت بهداشت در کرمانشاه انجام می گردد و افراد می توانند با در دست داشتن دستور پزشک برای انجام این آزمایش به هرکدام مراکز 16 ساعته در سطح استان مراجعه نمایند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هزینه انجام این تست را 230 هزار تومان بیان کرد و اضافه کرد: معمولا 48 ساعت بعد جواب آن به فرد اعلام می گردد. انجام این آزمایش برای افراد معین در شیوه نامه وزارت بهداشت شامل افراد بالای 60 سال دارای علامت، مادران باردار کماکان به صورت رایگان انجام می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "شرایط قرمز کرونا در کنگاور، پاوه و سنقر و کلیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط قرمز کرونا در کنگاور، پاوه و سنقر و کلیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید