واکنش آلرژیک شدید به واکسن کرونای آمریکا

به گزارش وبلاگ تور کیش، خبرنگاران : با گزارش 6 مورد واکنش آلرژیک شدید داوطلبان نسبت به واکسن کووید19، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا دستور العمل جدیدی صادر نموده است.

واکنش آلرژیک شدید به واکسن کرونای آمریکا

به گزارش وبلاگ تور کیش به نقل از مهر، فاکس نیوز اظهار داشت، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا روز گذشته اظهار داشت از واکنش های شدید آلرژیک میان دریافت نمایندگان واکسن کووید 19 باخبر شده است. به همین دلیل این مرکز توصیه کرد افرادی که قبلا سابقه واکنش آلرژیک نسبت به محتویات هر یک از واکسن های کووید19 دارند، نباید واکسن مذکور را دریافت نمایند.

البته این بدان معنا نیست که افراد مبتلا به آلرژی نمی توانند واکسن کووید19 را تزریق نمایند.

در وب سایت مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا آمده است: توصیه می گردد افرادی که سابقه واکنش های آلرژیک شدید دارند که مربوط با واکسن یا داروهای تزریقی نیست (مانند آلرژی به مواد غذایی، حیوانات، سم ها، عوامل محیط زیستی یا لاتکس) همچنان می توانند واکسن ویروس کرونا را دریافت نمایند.

در ادامه این بیانیه آمده است: افرادی که سابقه آلرژی به داروهای خوردنی، سابقه خانوادگی واکنش های آلرژیک دارند یا ممکن است که واکسن واکنش آلرژیک معتدل تری نشان دهد نیز می توانند واکسن را دریافت نمایند.

این مرکز توصیه نموده افرادی که دارای سابقه آلرژیک نسبت به واکسن های دیگر دارند درباره دریافت واکسن کووید19 باید با پزشک خود مشورت نمایند.

طبق آمار موجود از بین 272 هزار دریافت نماینده 6 مورد واکنش شدید گزارش شده است.

تمام این 6 مورد در بازه مراقب از دریافت نماینده (30 دقیقه پس از دریافت واکسن برای افرادی با سابقه آلرژی شدید و 15 دقیقه برای افراد دیگر) گزارش شده اند.

منبع: اقتصادنیوز

به "واکنش آلرژیک شدید به واکسن کرونای آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش آلرژیک شدید به واکسن کرونای آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید