هیچ مصافی در جام جهانی آسان نیست، نقطه قوت تیم ما یکدست بودن است

به گزارش وبلاگ تور کیش، مسعود غلامی درباره وضعیت تیم ملی والیبال در جام جهانی ژاپن گفت: سال پر ترافیکی را در مسابقات بین المللی داشتیم و بنا به صلاحدید کادرفنی، در تورنمنت های قبلی کم تر به من بازی رسید ولی در جام جهانی با نظر کادر فنی و با توجه به شرایط تیم، در اکثر بازی ها به میدان رفته ام و همه تلاشم این بوده که با تمام توانم بازی کنم و بهترین عملکرد را داشته باشم چون همواره آرزوی بازی در جام جهانی را داشته ام.

هیچ مصافی در جام جهانی آسان نیست، نقطه قوت تیم ما یکدست بودن است

او ادامه داد: به دلیل خستگی و عدم ریکاوری بعد از مسابقات قهرمانی آسیا، آغاز خوبی در جام جهانی نداشتیم. با توجه به فشردگی بازی ها و مصدومیت جزئی بعضی بازیکنان، کار برای تیم سخت تر شد. با این حال به جرات می گویم که همه بازیکنان با تمام توان کوشش می نمایند تا بهترین نتیجه را برای تیم ملی ایران کسب نمایند.

این بازیکن تیم ملی والیبال ایران درباره بازی های پیش روی تیمش در جام جهانی و تقابل مهم با ژاپن در ادامه این مسابقات، گفت: هیچ مصافی در جام جهانی آسان نیست. ممکن است بعضی تیم ها چند بازیکن کلیدی را خود را به ژاپن نیاورده باشند ولی به طور قطع هیچ بازی ساده ای در جام جهانی وجود ندارد که فکر کنیم قطعا برنده هستیم. باید همه کوشش خود را در هر بازی بکنیم و بجنگیم تا پیروز از زمین خارج شویم. ژاپن میزبان بازی هاست و این تیم بسیار قدرتمندتر و هماهنگ تر از لیگ ملت ها و مسابقات قهرمانی آسیا کار می نماید و در جام جهانی بسیار خوب نتیجه گرفته است ولی ما هم تمام کوشش خود را می کنیم تا در زمین ژاپن، این تیم را شکست دهیم.

غلامی در انتها و در پاسخ به سوالی درباره تلفیق بازیکنان با تجربه و جوان در تیم ایران و تاثیر آن بر عملکرد تیم، گفت: در چند سال اخیر نقطه قوت تیم ایران، یکدست بودن و همدلی بازیکنان بوده است و فرقی نمی نموده چه بازیکنی در زمین باشد. اگر دقت نموده باشید، وقتی بازیکنان جوان در این تورنمنت بازی می نمایند، بازیکنان با تجربه اگر احتیاج باشد از لحاظ فنی و انگیزشی، بازیکنان دیگر را تشویق می نمایند تا بهتر بتوانند کار خود را به بهترین شکل انجام دهند.

وی ادامه داد: نمونه شاخص آن، صحبت های سعید معروف در نشست خبری بعداز یکی بازی های ایران بود که از جواد کریمی هم پست خودش تشکر ویژه کرد و او را تشویق کرد تا با اعتماد به نفس و انگیزه بهتر کارش را ادامه دهد. اصلا مهم نیست چه کسی بازی می نماید و همه می خواهند به هم یاری نمایند تا تیم ملی نتیجه خوبی را به دست آورد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هیچ مصافی در جام جهانی آسان نیست، نقطه قوت تیم ما یکدست بودن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ مصافی در جام جهانی آسان نیست، نقطه قوت تیم ما یکدست بودن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید