مهدی: نبود ثبات باعث ایجاد تنش در بازی ها می گردد، مسابقات تیم ملی فوتبال را با حضور تماشاگران برگزار می کنیم

به گزارش وبلاگ تور کیش، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره مسائل مختلف فوتبال و شرایط تیم ملی توضیحاتی را بیان نمود.

مهدی: نبود ثبات باعث ایجاد تنش در بازی ها می گردد، مسابقات تیم ملی فوتبال را با حضور تماشاگران برگزار می کنیم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تور کیش، سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال اظهار کرد: واقعیت این است که فکر می کردیم که تنش از روی سکو ها به زمین مسابقه منتقل و فشار طرفداران باعث اتفاقات حاشیه ای می گردد، اما ما باید بعضی از مسائل از جمله رفتار حرفه ای را در داخل و بیرون از زمین اصلاح کنیم.

او ادامه داد: ما شاهد بودیم که رقم قرارداد های بازیکنان رشد زیادی داشته در حالی که درآمد باشگاه ها شکل درستی به خود نگرفته است و شاهد رفتار های حرفه ای هم نیستیم. ما بازی سرعتی و فنی خوبی بین تیم های فوتبال گل گهر و تراکتور روز گذشته دیدیم. هر کدام از این تیم ها در صورتی که همین بازی را در آسیا انجام می دادند اکنون یک برد برابر حریف آسیایی خود داشتند. نماینده کشورمان تا فینال آسیا راه یافت و سایر تیم ها هم در لیگ برتر نتایج خوبی می گیرند.

ایجاد حس ثبات در کادر فنی باعث کاهش تنش ها می گردد

مهدی گفت: من فکر می کنم که ما دچار رفتار 2 گانه می شویم. در جایی که احساس می کنیم تحت کنترل شدیدی قرار می گیریم، رفتار های خود را به صوت ظاهری، حرفه ای می کنیم. بخشی از نحوه برخورد ها باید از سوی مدیریت و کادر فنی به بازیکنان منتقل گردد. بعضی از باشگاه های ما با وجود اینکه خوب بازی می نمایند اما ثبات روی نیمکت ندارند. تیم تراکتور خوب نتیجه می گیرد، اما مسئولان باشگاه به دنبال جذب سرمربی هستند. کادر فنی به خاطر اینکه ثبات لازم را ندارد دچار استرس است. به نظرم در صورتی که حس ثبات را به کادر فنی ترزیق کنیم خیلی مسائل حل می گردد.

مسئول کمیته مسابقات درباره اینکه اشتباهات داوری چقدر در ناهنجاری های فوتبال نقش دارند، گفت: اگر درباره داوری صحبت کنم در آن صورت اظهارات غیر کارشناسی ارائه می کنم. رفتار غیر حرفه ای باعث می گردد که تیم ها تمرکز لازم را نداشته باشند.

تیم های فوتبال جلسه بیانیه نویسی دارند

قصد داریم مجوز برگزاری بازی های تیم ملی را در استادیوم آزادی بگیریم

مهدی درباره اینکه قرار است تماشاگران در نیم فصل دوم در استادیوم ها حضور داشته باشند، گفت: برنامه ای درباره حضور تماشاگران در استادیوم ها داریم. البته مدیریت بهداشتی کشورمان تصمیم گیرنده است و ما در روز های بد کرونایی، مسابقات را آغاز کردیم اکنون هم این موضوع مطرح است. در حال حاضر وبلاگ تور کیش در شهر های زرد و آبی در استادیوم ها حضور می یابند. شرایطی فراهم می کنیم که مسابقات تیم ملی فوتبال در مقدماتی جام جهانی در فروردین و خردادماه با حضور تماشاگران برگزار گردد. فدراسیون فوتبال میخواهد در نامه ای برای وزارت بهداشت مجوز برگزاری بازی های تیم ملی در استادیوم آزادی با حضور تماشاگر را اخذ کند.

مسئول کمیته مسابقات لیگ فوتبال درباره اظهارات فکری مبنی بر اینکه تیم پرسپولیس 6 روز استراحت می نماید، گفت: این اتفاق در تک بازی ها رخ می دهد که یک تیم 6 روز استراحت می نماید. اگر میانگین بازی های لیگ برتر فوتبال را نگاه کنیم، تیم پرسپولیس به علت حضور در لیگ قهرمانان آسیا 20 الی 25 روز بازی در لیگ برتر نداشت و اگر توجهی به این تعداد روز نداشته باشیم، همه تیم ها میانگین 7 - 8 روز استراحت داشتند و تیم پرسپولیس 6 روز استراحت کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهدی: نبود ثبات باعث ایجاد تنش در بازی ها می گردد، مسابقات تیم ملی فوتبال را با حضور تماشاگران برگزار می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: نبود ثبات باعث ایجاد تنش در بازی ها می گردد، مسابقات تیم ملی فوتبال را با حضور تماشاگران برگزار می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید