هواوی عینک هوشمند جدیدی با سیستم عامل HarmonyOS معرفی کرد

به گزارش وبلاگ تور کیش، هواوی از یک عینک هوشمند نو به نام Huawei Smart Glasses رونمایی کرد. این عینک با عینک های هوشمند قبلی هواوی فرق دارد؛ چون دارای طراحی قاب جلو جداشونده است.

هواوی عینک هوشمند جدیدی با سیستم عامل HarmonyOS معرفی کرد

هواوی قبلا با شرکت Gentle Monster برای ساخت و عرضه چند عینک هوشمند همکاری نموده است ولی این بار هواوی سراغ یک طراحی نوآورانه قاب جلویی جداشدنی رفته است. این عینک هوشمند از سه نوع قاب کلاسیک استفاده می نماید: فریم Classic، مدل خلبانی Stylish و مدل دایره ای و گرد Retro. این عینک هوشمند با سیستم عامل HarmonyOS یکپارچه سازی شده است و در رنگ های متنوعی عرضه می گردد.

این عینک هوشمند هواوی از بلندگوهای استریو دامنه بزرگ 128 میلی متر مربعی استفاده می نماید که کاملا گوش ها را احاطه نموده است. بعلاوه، دارای سیستم صوتی معکوس برای کاهش نویز و نشت صدا، طراحی میکروفون، ضد نویز باد و دریافت صدای واضح تر در فضای باز است.

این عینک هوشمند هواوی اولین عینک این شرکت با سیستم عامل HarmonyOS است. این عینک از اتصال همزمان دو دستگاه، کلید جابه جایی میان چندین دستگاه و اتصال هوشمند بصری پشتیبانی می نماید. بعلاوه، از پیغام های کوتاه، اطلاعات برنامه ریزی شده و اطلاعات مربوط به سوار شدن پشتیبانی می نماید. از نظر کنترلی، با دو بار ضربه زدن به عینک، می توانید صدا را پخش یا متوقف کنید؛ با زدن یک تلنگر می توانید صدا را تغییر دهید و با فشار دادن و نگه داشتن، می توانید تماس ها را رد کنید.

این عینک هوشمند به فکر سلامتی ستون فقرات گردنی کاربران است و به آن ها هشدار می دهد که ستون فقرات گردنی را در یک شرایط صحیح قرار دهند. هنگامی که سر خود را پایین نگه دارید؛ این عینک هواوی شرایط ستون فقرات گردنی را آنالیز و ارزیابی نموده و به وسیله ارتباط با نزدیک ترین مرکز پزشکی و توان بخشی بیمارستان های وابسته به دانشگاه Sun Yat-sen، هشدارهای اولیه را به شما می دهد.

Smart Glasses هواوی در صورت شارژ کامل می تواند تا 16 ساعت دوام باتری داشته باشد. این دستگاه از مکانیزم شارژ مغناطیسی بهره می برد و با 10 دقیقه شارژ می تواند تا 80 دقیقه موسیقی پخش کند. از نظر مقاومت در برابر آب دارای استاندارد IPX4 است تا بتوانید در باران هم از آن بهره ببرید.

مدل تازه عینک هوشمند هواوی با لنز اپتیکال دارای قیمت 266 دلار و مدل دارای لنز آفتابی قیمتی 298 دلار است.

منبع: یک پزشک

به "هواوی عینک هوشمند جدیدی با سیستم عامل HarmonyOS معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی عینک هوشمند جدیدی با سیستم عامل HarmonyOS معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید