طرفداران بارسلونا به بازگشت مسی امیدوار باشند!

به گزارش وبلاگ تور کیش، مدیران بارسلونا در کوشش هستند تا شرایط بازگشت لیونل مسی به بارسلونا را فراهم نمایند. خوان لاپورتا ریس بارسلونا در مصاحبه تازه با شبکه تلویزیونی ESPN در آمریکا به طور تلویحی از کوشش برای بازگرداندن لیونل مسی اطلاع داد.

طرفداران بارسلونا به بازگشت مسی امیدوار باشند!

لاپورتا گفت: من به لیونل مسی بدهکار هستم. این رابطه پس از خروج ناراحت کننده او احتیاج به ترمیم دارد و هدف ما بازگرداندن او در تابستان آینده است. هنوز فرمولی برای چگونگی انجام آن وجود ندارد. همه احتمالات باز است و باشگاه مشتاق ترتیب دادن یک خداحافظی مناسب برای مسی است. لاپورتا پیش از این هم از بدهی خود به مسی و امیدواری اش برای بازگشت فوق ستاره آرژانتینی به نوکمپ حرف زده بود.

ژاوی سرمربی بارسلونا می خواهد او را برگرداند و فکر می نماید که مسی هنوز هم می تواند برای بارسلونا بازی کند. ژاوی چند روز پیش در واکنش به احتمال بازگشت مسی گفت که این موضوع منطقی نیست چون او با پاری سن ژرمن قرارداد دارد. با این حال ژاوی این احتمال را رد نکرد.

لیونل مسی یک سال دیگر با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و اگر همه چیز درست گردد و اوضاع خوب پیش برود، برای فصل 2024-2023 و بعد از آن به بارسلونا بازخواهد گشت.

منبع: فرارو

به "طرفداران بارسلونا به بازگشت مسی امیدوار باشند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفداران بارسلونا به بازگشت مسی امیدوار باشند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید