نماینده ایران در جام باشگاه های هندبال آسیا کدام تیم خواهد بود؟

به گزارش وبلاگ تور کیش، ایران فعلا برای حضور در جام باشگاه های هندبال آسیا در بخش بانوان نماینده ای را معرفی نکرده است.

نماینده ایران در جام باشگاه های هندبال آسیا کدام تیم خواهد بود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ تور کیش، جام باشگاه های هندبال آسیا در بخش بانوان در حالی به میزبانی قزاقستان برگزار می گردد که کنفدراسیون هندبال آسیا و میزبان با دعوت از کشورها از جمله ایران خواستند تا نمایندگان خود را معرفی نمایند.

فدراسیون هندبال کشورمان به سه تیم اول لیگ برتر بانوان در فصل گذشته یعنی شهید چمران لارستان، تأسیسات دریایی و ذوب آهن اصفهان نامه زده تا آمادگی خود را اعلام نمایند اما با توجه به شرایط مالی هیچ یک از آنها تا این لحظه اعلام آمادگی نکردند و احتمالاً ایران در این دوره نماینده ای نخواهد داشت.

در این دوره از جام باشگاه ها علاوه بر کشورهای مدعی در هندبال زنان، قزاقستان نیز با قدرت و با سه تیم باشگاهی حضور خواهد داشت و همین امر نیز روی کاغذ کار را برای نمایندگان ایران و کسب جایگاهی مناسب سخت نموده به همین دلیل باشگاه ها تمایلی برای هزینه در این مسابقات را ندارند.

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال کشورمان در بحث کاهش هزینه ها مذاکرات زیادی را با میزبان انجام و هزینه اسکان را از 150 دلار تا 50 دلار کاهش داده است اما باشگاه ها همچنان تمایلی به حضور در جام باشگاه های آسیا ندارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نماینده ایران در جام باشگاه های هندبال آسیا کدام تیم خواهد بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده ایران در جام باشگاه های هندبال آسیا کدام تیم خواهد بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید