نسخه دسکتاپ واتس اپ به روزرسانی شد

به گزارش وبلاگ تور کیش، نسخه دسکتاپ واتس اپ به روزرسانی شد. این به روزرسانی شامل استیکر های متحرک، کد های QR و حالت تاریک می گردد؛ بنابراین می توان گفت: تغییراتی عظیم را شاهد خواهیم بود.

نسخه دسکتاپ واتس اپ به روزرسانی شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، واتس اپ در حال افزودن بعضی از ویژگی های جدید به برنامه های ساده و در عین حال فوق العاده محبوب خود است. یکی از این موارد استیکر های متحرک است.

بیشتر بدانید:

استیکر های متحرک واتس اپ وارد نسخه آزمایشی شدند

چگونه مخاطبان واتس اپ را در آیفون بلاک کنیم؟

چگونه یک گروه واتس اپ را در آیفون یا گوشی اندرویدی حذف کنید؟

در حالیکه در چندین سیستم عامل پیغام رسانی دیگر مانند تلگرام، آی مسیج، وی چت و برنامه های مشابه دیگری نیز وجود دارند که محبوبند و امکانات مذکور را نیز در نسخه وب خود دارند، واتس اپ محدودیت هایی در این زمینه داشت. اکنون واتس اپ با به روزرسانی جدید خود تمامی مسائل و محدودیت های پیشین را حل نموده و از استیکر های متحرک تا حالت تاریک را اجرا می نماید.

یکی دیگر از ویژگی های جدید، کد های QR برای پروفایل است. در حال حاضر هر حساب دارای کد QR خاص خود است، که باعث می گردد اسکن کد شخصی را آسان کند و به جای اینکه به صورت دستی تعداد آن ها را وارد کنید می توانید آن ها را به عنوان مخاطب اضافه کنید. این ویژگی نیز از مدتی پیش در خدمات فیس بوک وجود داشته، اما اخیرا به واتس اپ اضافه شده است.

تماس های ویدیویی گروهی نیز بهبود یافته است. اکنون وقتی در یک فیلم گروهی هستید، می توانید بر روی ویدیوی یک شرکت کننده ضربه بزنید تا ویدیوی شما به حداکثر برسد؛ و اگر گپ گروهی شما دارای 8 شرکت کننده یا کمتر است، می توانید با یک کلیک گپ گروهی را آغاز کنید. نسخه وب واتس اپ، همچنین از حالت تاریک برای مطابقت با برنامه پشتیبانی می نماید.

منبع: انتخاب

به "نسخه دسکتاپ واتس اپ به روزرسانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه دسکتاپ واتس اپ به روزرسانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید