میرجوان: تارتار مهمترین دلیل حضورم در نفت مسجدسلیمان بود، به سقوط فکر نمی کنیم

به گزارش وبلاگ تور کیش، عماد میرجوان بازیکن جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، مهدی تارتار را مهمترین دلیل حضورش در این تیم مطرح کرد.

میرجوان: تارتار مهمترین دلیل حضورم در نفت مسجدسلیمان بود، به سقوط فکر نمی کنیم

عماد میرجوان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ تور کیش، درباره جدایی اش از تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: ما با وجود مسائل زیادی که در خصوص مسائل اقتصادی داشتیم، فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم و اگر این مسائل نبود، قطعاً مثل دو فصل پیش نتایج خوبی می گرفتیم.

وی در ادامه اضافه نمود: واقعیت این است که برای تمدید قرارداد از پارس جنوبی پیشنهاد داشتم، اما با توجه به شرایط سختی که در فصل گذشته وجود داشت، در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم. این در حالی است که هنوز طلبم را از این باشگاه دریافت نکرده ام.

بازیکن جدید تیم نفت مسجدسلیمان درباره پذیرفتن پیشنهاد این باشگاه به وبلاگ تور کیش گفت: مهدی تارتار مهمترین دلیل حضورم در این تیم بود. من فصل خوبی را با راهنمایی این مربی پشت سر گذاشتم و وقتی با پیشنهاد تارتار روبرو شدم، در نهایت تصمیم گرفتم که نفت مسجدسلیمان را انتخاب کنم. امیدوارم در این تیم عملکرد خوبی داشته باشم تا کادر فنی و طرفداران از عملکردم راضی باشند.

میرجوان در ارتباط با اینکه نفت مسجدسلیمان فصل گذشته برای فرار از سقوط کوشش می کرد و ممکن است در فصل آینده هم با چنین وضعیتی روبرو گردد، توضیح داد: شرایط فصل گذشته را نمی توان با فصل جدیدی که در پیش داریم مقایسه کرد. سال جاری قطعاً تیم خوبی خواهیم داشت و اصلاً به سقوط فکر نمی کنیم. البته ما احتیاج مبرمی به حمایت طرفداران داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "میرجوان: تارتار مهمترین دلیل حضورم در نفت مسجدسلیمان بود، به سقوط فکر نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرجوان: تارتار مهمترین دلیل حضورم در نفت مسجدسلیمان بود، به سقوط فکر نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید