فیلم کره ای ها علیه تیم ملی حذف شد

به گزارش وبلاگ تور کیش، کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی معتقدند دلیلی نداشته اتحادیه فوتبال کره جنوبی در آستانه این بازی محبت آمیز که حساسیتی ندارد، چنین فیلم توهین آمیزی را منتشر کند.

فیلم کره ای ها علیه تیم ملی حذف شد

هشت سال می گردد که تیم ملی فوتبال کره جنوبی پیروز به شکست ایران در رقابت های مختلف نشده و بعضا بازی های این دو تیم بخصوص در زمان حضور کارلوس کی روش پرحاشیه بوده است.حالا شاید طبیعی باشد که کره ای ها برای دریافت انتقام این شکست ها وارد بازی روانی شوند.

عجیب اینکه اتحادیه فوتبال کره جنوبی در آستانه دیدار محبت آمیز با ایران اقدام به انتشار فیلمی بحث برانگیز کرد که با واکنش کاربران اینترنتی و طرفداران تیم ملی کشورمان در فضای مجازی همراه شد.در فیلم مدنظر که ساعاتی بعد از صفحه رسمی اتحادیه فوتبال کره جنوبی در شبکه اجتماعی توئیتر حذف شد،این فدراسیون به نوعی ملی پوشان کشورمان را به انجام بازی کثیف و وقت تلف کردن در جریان بازی ها متهم نموده بود و حتی قطری ها را پیرو این سبک بازی ایرانی ها دانست.

البته استیو هان، فوتبال نویس کره ای سایت گل این حرکت اتحادیه فوتبال کره جنوبی را بی کلاس با روشی ناخوشایند توصیف کرد و نوشت اتحادیه فوتبال کره جنوبی در این فیلم بازیکنان قطری را نشان می دهد که در حالی که روی زمین غلت می زنند می گویند قوانین فوتبال ایران و در بخش دیگری از این فیلم آمده که سون هیونگ مین در سطح جهانی آنها را شکست خواهد داد و عدالت را به ارمغان خواهد آورد.

کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی معتقدند دلیلی نداشته اتحادیه فوتبال کره جنوبی در آستانه این بازی محبت آمیز که حساسیتی ندارد، چنین فیلم توهین آمیزی را منتشر کند. البته پس از حمله کاربران ایرانی به صفحه رسمی اتحادیه فوتبال کره جنوبی، کره ای ها محبور به حذف پست مربوط به این فیلم توهین آمیز شدند.

همچنین در پی اعتراض مدیریت تیم ملی فوتبال به تهیه کلیپ توسط شرکت KBS و اعتراضات انجام شده در این باره، این شرکت از فدراسیون فوتبال، کادر فنی و بازیکنان این تیم و همچنین هوادران تیم کشورمان عذرخواهی کرد.

3-220

منبع: ایران ورزشی

به "فیلم کره ای ها علیه تیم ملی حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم کره ای ها علیه تیم ملی حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید