فوتبال دنیا، خولن لوپتگی: رئال مادرید در لحظات سرنوشت ساز بازی عملکرد خوبی نداشت، نرفتن ماریانو به میدان به دلیل خستگی گرث بیل بود

به گزارش وبلاگ تور کیش، فوتبال دنیا - خولن لوپتگی سرمربی رئال مادرید می گوید تیمش قدر موقعیت های خود را در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو ندانسته است.

فوتبال دنیا، خولن لوپتگی: رئال مادرید در لحظات سرنوشت ساز بازی عملکرد خوبی نداشت، نرفتن ماریانو به میدان به دلیل خستگی گرث بیل بود

به گزارش وبلاگ تور کیش، خولن لوپتگی پس از تساوی یک بر یک رئال مادرید در باسک که منجر شد کهکشانی ها دو امتیاز از رقیب دیرینه خود بارسلونا در صدر جدول عقب بیفتند، تأکید کرد که از عملکرد شاگردانش راضی است اگرچه آنها به اندازه که می بایست در لحظات سرنوشت ساز بازی تأثیرگذار نبودند.

لوپتگی پس از این مسابقه که عملکرد فوق العاده اونای سیمون، دروازه بان بیلبائو تأثیر بسزایی در توقف کهکشانی ها داشت، گفت: ما در لحظات مهم تأثیرگذار بازی نکردیم. بازی در سن مامس برای تیم های میهمان کار سختی است اما من فکرمی کنم که در نیمه دوم بازیکنان ما به مراتب در فاز هجومی موفق تر بودند و فرصت های بسیاری داشتند.

در حالی که رئال مادرید به گل احتیاج داشت تا بازی را ببرد و از بارسلونا عقب نیفتد، خولن لوپتگی تصمیم گرفت به جای خرید جدید تیمش ماریانو از لوکاس واسکز استفاده کند که این تصمیم او برای خیلی ها تعجب آور بود.

وی در این بار تأکید کرد: ماریانو هم می توانست یک گزینه باشد اما ما در جریان بازی فهمیدیم که گرث بیل احتیاج دارد استراحت کند و به همین دلیل لوکاس را به میدان بفرستیم تا کلی خطر روی دروازه حریف ایجاد کند.

تعویض دیگر رئال مادرید ایسکو بود که با ضربه سر تماشایی اش گل تساوی را برای رئال مادرید زد. لوپتگی ادامه داد: من به ایسکو اعتماد دارم. با ایسکو ما به دنبال بازیکنی بودیم که پشت سر هافبک ها قرار بگیرد و بتواند توپ دریافت کند. در نیمه دوم بازی ما واقعاً بهتر شد و در یک چنین بازی پرفشاری، ما تیم برتر میدان بودیم و می توانستیم یک گل دیگر بزنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، خولن لوپتگی: رئال مادرید در لحظات سرنوشت ساز بازی عملکرد خوبی نداشت، نرفتن ماریانو به میدان به دلیل خستگی گرث بیل بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، خولن لوپتگی: رئال مادرید در لحظات سرنوشت ساز بازی عملکرد خوبی نداشت، نرفتن ماریانو به میدان به دلیل خستگی گرث بیل بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید