دریاچه های اوینانگا، اقیانوس در صحرای خشک، چاد

به گزارش وبلاگ تور کیش، دریاچه‌های ، چاد . این مجموعه از 18 دریاچه در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده‌است . دریاچه‌ها در رنگ ، اندازه و عمق متفاوت هستند ، اما این تنها چیز عجیب و غریب در مورد آن‌ها نیست . این مکان بسیار خشک و گرم است و هر ساله کم‌تر از 2 میلیمتر باران دریافت می‌کند . بنابراین دریاچه‌های پر آب در اینجا یک شگفتی طبیعی واقعی است .

دریاچه های اوینانگا، اقیانوس در صحرای خشک، چاد

همه دریاچه‌ها به جز دریاچه Teli تازه هستند . این یک پدیده عجیب است ، چون بیشتر ponds در بیابان‌ها شور هستند ، به طوری که از تبخیر حفظ شود . این به خاطر سفره‌های زیرزمینی، ماسه و نی ضخیم است که به تمیز کردن آب کمک می‌کنند . این منطقه شبیه به داستان پریان مانند واحه ، احاطه شده با گیاهان سبز و درختان نخل در وسط یک چشم‌انداز خشک و شنی است .
چرا به آنجا بروی ؟
سالانه حدود 500 گردشگر از این مکان بازدید می‌کنند . این مکان بدون شک بسیار زیبا است ، اما رسیدن به آن ممکن است ماجراجویی چالش برانگیز باشد که هم چنین می‌تواند چیز خوبی باشد .
کی به آنجا بروی ؟
هر زمانی ، آب و هوا به سختی در طول سال تغییر می‌کند .
چطور به آنجا برسیم ؟
این سفر را می‌توان درخواست کرد ، چرا که این محل در کنج recluse چاد یافت می‌شود . پرواز به Faya Largeau - بزرگ‌ترین آبادی در شمال چاد . از آنجا یک راننده استخدام می‌شود که به Ounianga Kebir ( بیگ Ounianga ) از طریق یک جاده خاکی که به ندرت از آن استفاده می‌شود ، می‌رود .

به "دریاچه های اوینانگا، اقیانوس در صحرای خشک، چاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریاچه های اوینانگا، اقیانوس در صحرای خشک، چاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید