راه آهن آمریکایی از یک مسافر خواست نشان ضدترامپ خود را درآورد

به گزارش وبلاگ تور کیش، یکی از کارمندان شرکت راه آهن امترک در شیکاگو از یک مسافر زن خواسته تا نشان ضدترامپ اش را بردارد تا اجازه داشته باشد سوار قطار گردد.

راه آهن آمریکایی از یک مسافر خواست نشان ضدترامپ خود را درآورد

عصر آدینه گذشته، ملیسا استون همراه با نامزدش، چیس مک کلور در حال سوار شدن در قطار شیکاگو-سیاتل بود. این زوج می خواستند سفر 45 ساعته ای به واشنگتن داشته باشند تا دهمین سالگرد آشنایی شان را جشن بگیرند.

اما هنگامی که خانم استون قصد داشت سوار قطار گردد، کارمند شرکت راه آهن امترک (Amtrak) جلویش را گرفت و از او خواست نشان Love trumps hate خود را پیش از سوار شدن، دربیاورد.

استون و مک کلور بعدتر به وبلاگ تور کیش گفتند که در ابتدا فکر کرد ه اند که این کارمند زن با آنان شوخی می نماید.

مک کلور می گوید:

وقتی که این را گفت، من تعجب کردم و فکر کردم معنای این نشان را درست نفهمیده است. اما او شرح داد که این از سیاست های امترک است که مهمانداران از بروز تنش میان مسافران جلوگیری نمایند.

استون در پست توییترش نوشته است که این کارمند گفته راه آهن بودجه خود را از دولت فدرال تأمین می نماید، در نتیجه نمی تواند به او اجازه دهد که این نشان سیاسی را بپوشد.

مدت کوتاهی پس از این که استون در خصوص این ماجرا در شبکه های اجتماعی مطالبی منتشر کرد، این زوج پیروز شدند با شرکت امترک تماس بگیرند و در صحبت با یکی از مدیران این تأیید را بگیرند که هیچ خط مشی ای درباره ممنوعیت استفاده از نشان های سیاسی در قطار وجود ندارد.

مارک ماگلیاری، یکی دیگر از سخنگویان امترک، خاطرنشان کرد که آن ها با استون تماس گرفته اند تا از او بابت اتفاق پیش آمده عذرخواهی نمایند و شرح بدهند که آن کارمند به درستی متوجه خط مشی شرکت درباره منع ورود مسافران تخریب گر نشده است.

مک کلور در فیسبوکش نوشته است:

اگر کسی جلوی ما از مسافر دیگری که کلاه حمایت از ترامپ به سر داشت هم می خواست کلاهش را بردارد، ما به همین مقدار عصبانی می شدیم.

هنوز تعیین نیست که آیا کارمند مربوطه با اقدامات انضباطی روبرو خواهد شد یا نه.

منبع: کجارو / foxnews.com

به "راه آهن آمریکایی از یک مسافر خواست نشان ضدترامپ خود را درآورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه آهن آمریکایی از یک مسافر خواست نشان ضدترامپ خود را درآورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید