دیدار معاون گردشگری با یک خانواده ایران گرد

به گزارش وبلاگ تور کیش، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سفر 394 روزه خانواده ای ایران گرد به نقاط بکر و عمومی 31 استان را نشان از وجود امنیت و آرامش در کشور دانست.

دیدار معاون گردشگری با یک خانواده ایران گرد

به گزارش وبلاگ تور کیش به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ولی تیموری در دیدار با خانواده ای ایران گرد که باهدف شناخت و انعکاس ظرفیت های گردشگری کشور، آنالیز نقاط قوت و ضعف و نیز فراوری محتوا در راستای ارائه طرح و ایده های نو به 31 استان کشور سفرکرده اند،گفت: سفر خانوادگی به همراه دو فرزند خردسال و نیز عبور و اقامت در بسیاری از نقاط بکر و عمومی جاذبه های گردشگری استان های کشور در سفری متوالی به طول بیش از یک سال نشان از وجود امنیت و آرامش کشور دارد و پیغام این رویداد و سفرهای مشابه باید در مقابله با ایران هراسی به ویژه در شبکه های اجتماعی انعکاس پیداکند.

او اضافه کرد: در اغلب مواقع چنانچه به گردشگری آسیبی وارد گردد، با انعکاس اخبار منفی مربوطه در سطح بسیار وسیع داخلی و حتی بین المللی مواجهه می شویم. اما چنانچه سفرهای ایران گردی در کمال آرامش و امنیت به دورترین نقاط بکر کشور صورت پذیرد، بدان پداخته نمی گردد و دستاوردهای حاصل موردآنالیز قرار نمی گیرد.

تیموری پس از دریافت گزارش حاصل از سفر خانواده ایران گرد و آنالیز موضوع احتیاج به آموزش در بین دست اندرکاران صنعت گردشگری، به تشریح اقدامات انجام شده مبنی بر الزام قانونی آموزش مدیران و کارکنان تأسیسات گردشگری پرداخت و به تقویت هر چه بیشتر این حوزه تأکید کرد.

او همچنین به خانواده ایران گرد توصیه کرد تا با انتشار فیلم، عکس و گزارش سفرشان در درگاه های اینترنتی و شبکه های اجتماعی، نسبت به معرفی ظرفیت های گردشگری کشور اقدام نمایند.

این خانواده چهار نفره در تاریخ 20 مرداد 1397 از طریق کاروان کمپر (ون)، سفر ایران گردی خود را از شهر اصفهان شروع کردند و پس از طی 394 روز و گذر از 31 استان کشور به تازگی به تهران رسیده اند.

منبع: میراث آریا

به "دیدار معاون گردشگری با یک خانواده ایران گرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار معاون گردشگری با یک خانواده ایران گرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید