علت تعطیلی کار در استادیوم وطنی قائمشهر چیست؟، ادامه خانه به دوشی نساجی

به گزارش وبلاگ تور کیش، پس از حدود پنج ماه از آغاز کار تعویض چمن استادیوم شهید وطنی قائمشهر، پیمانکار این پروژه کار را تعطیل نموده است.

علت تعطیلی کار در استادیوم وطنی قائمشهر چیست؟، ادامه خانه به دوشی نساجی

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ تور کیش، عملیات جمع آوری و تعویض چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی به چمن طبیعی از روز دوشنبه 18 مرداد ماه 1400 با حضور مسئولان ورزش استان مازندران آغاز شد و پس از گذشت حدود 50 روز از آغاز این کار، عدم انتخاب پیمانکار برای اجرای تغییر چمن مصنوعی به طبیعی موجب شد که این کار به کندی صورت بگیرد. این در حالی بود که مسئولان شرکت پیمانکار در آغاز کارشان اعلام نموده بودند، اگر مشکل خاصی پیش نیاید زمین چمن استادیوم شهید وطنی تا پنج ماه دیگر آماده بهره برداری خواهد بود.

بعد از گذشت نزدیک به پنج ماه پیمانکار تغییر چمن استادیوم شهید وطنی به علت عدم پرداخت بودجه کار را تعطیل نموده و امروز نهمین روزی است که پروژه احداث چمن استادیوم شهید وطنی به حال خود رها شده و خبری از ادامه کار نیست. این شرایط در حالی است که شرایط استادیوم شهدای ساری هم نامعلوم است و تعیین نیست که ترمیم چمن این استادیوم هم چه زمانی انجام خواهد شد. باشگاه نساجی هفته گذشته بازی خانگی اش را در اصفهان و استادیوم نقش دنیا برگزار کرد و بازی آینده اش را هم اگر مشکل خاصی پیش نیاید می خواهد در مشهد برگزار کند. با این شرایط میزبانی نساجی در مازندران فعلاً دور از تصور به نظر می رسد و خانه به دوشی این تیم ادامه خواهد داشت.

طبق برنامه زمان بندی سازمان لیگ، نساجی تا پیش از هفته هفدهم لیگ برتر که باید از پرسپولیس میزبانی کند و تاریخ برگزاری آن نیز هنوز تعیین نشده است، در دو بازی میزبان است. ابتدا شاگردان الهامی در تاریخ 18 دی باید از ذوب آهن اصفهان میزبانی نمایند و احتمالاً این ملاقات را در استادیوم امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهند کرد و دیگری هم مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی است که باید با گل گهر در تاریخ 28 دی انجام دهند و طبق قرعه به میزبانی نساجی برگزار می گردد و احتمالاً محل انجام آن مسابقه هم مشهد خواهد بود.

نساجی بعد از بازی با ذوب آهن که میزبان است، دو بازی خارج از خانه در تاریخ 23 دی و 3 بهمن مقابل تراکتور و فجر سپاسی برگزار می نماید و پس از آن لیگ برای مدت حدود دو هفته به علت برگزاری مسابقات تیم ملی تعطیل می گردد و با این حساب از 24 آذر که نساجی در ساری مقابل آلومینیوم اراک به میدان رفت تا هفته هفدهم که این تیم باید از پرسپولیس میزبانی کند دست کم بین 50 تا 60 روز زمان وجود داشته است که تا الان 20 روز گذشته و اقدامی هم برای ترمیم چمن استادیوم شهدای ساری صورت نگرفته است.

مسئولان باشگاه نساجی در پی این هستند که با ترمیم چمن استادیوم شهدای ساری حداقل از پرسپولیس در ساری میزبانی نمایند که این اتفاق هم با توجه به آغاز نشدن این کار بعید به نظر می رسد.

استادیوم شهدای ساری

با توجه به شرایط دو استادیوم شهید وطنی و شهدای ساری و همین طور خانه به دوشی و بلاتکلیفی نساجی، مفید غلامی راد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران در مصاحبه ای اعلام نموده که هزینه تجهیز چمن استادیوم شهید وطنی برابر با کل بودجه یک سال ورزش استان است و آنها طبق قانون اداره کل ورزش و جوانان فقط برای ورزش همگانی می توانند هزینه نمایند. او بعلاوه با بیان اینکه گلایه ما این است که چرا همه احتیاجهای اعتباری مربوط به استادیوم مورد احتیاج نساجی را از اعتبارات استانی طلب می نمایند؟، تأکید نموده است، آنهایی که قول چمن طبیعی را داده اند باید خودشان پاسخگو باشند!

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "علت تعطیلی کار در استادیوم وطنی قائمشهر چیست؟، ادامه خانه به دوشی نساجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت تعطیلی کار در استادیوم وطنی قائمشهر چیست؟، ادامه خانه به دوشی نساجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید