خبرنگاران سفر با وسایل حمل و نقل عمومی منوط به عدم ابتلا به کروناست

به گزارش وبلاگ تور کیش، رشت - خبرنگاران- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از سفر با وسایل نقلیه عمومی منوط بر سلامت بیماران از لحاظ کرونا اطلاع داد و گفت: کسانی که از زمان مثبت بودن تست کرونای شان کمتر از دو هفته گذشته باشد از سفر و ورود آنها به وسایط نقلیه عمومی در مسیرهای برون شهری جلوگیری می گردد.

خبرنگاران سفر با وسایل حمل و نقل عمومی منوط به عدم ابتلا به کروناست

فریبرز مرادی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ تور کیش اضافه کرد: ارتباطات سیستمی بین سامانه فروش بلیت شرکت های حمل و نقل مسافر با وزارت بهداشت برقرار شده و از امروز سلامت کسانی که قصد جابه جایی با وسایل نقلیه برون شهری را دارند در زمان خرید به وسیله کد ملی آنالیز می گردد .

وی خاطر نشان کرد: در صورتی که از زمان مثبت بودن تست کرونای فرد کمتر از دو هفته گذشته باشد ، شرکت های حمل و نقل مسافر نمی تواند برای آن فرد بلیت صادر کنند.؛ ضمن آنکه رانندگان نیز نمی توانند این افراد را سوار کنند.

وی با اشاره به شروع اجرای این طرح از امروز به مدت 2 هفته توصیه کرد که مردم از سفرهای غیر ضروری به منظور یاری به حفظ سلامت خود و دیگران و قطع شدن هر چه سریعتر زنجیره کرونا بپرهیزند.

مرادی گفت: شهروندان در صورتی که قصد جابه جایی در جهتهای برون شهری را دارند ، قبل از آن بلیط خود را از شرکت های حمل و نقل تهیه کنند تا در جهت برای ورود به ناوگان حمل و نقل عمومی دچار مشکل نشوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خاطر نشان کرد: تمامی شرکتها و رانندگان حمل و نقل مسافر باید قبل از صدور بلیط و سوار کردن مسافر به ناوگان حمل و نقل عمومی نسبت به اخذ استعلام الکترونیکی از سایت سروا (استعلام کرونا) به نشانی www.safarvip.com با کد ملی مسافر در مورد شرایط ابتلا به کووید 19 اقدم کنند.

151 شرکت حمل و نقل مسافر در گیلان با 160 اتوبوس ، 702 مینی بوس و یک هزار و 666 سواری در گیلان فعال است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سفر با وسایل حمل و نقل عمومی منوط به عدم ابتلا به کروناست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سفر با وسایل حمل و نقل عمومی منوط به عدم ابتلا به کروناست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید