تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم در خانه متوقف شد

به گزارش وبلاگ تور کیش، هفته دوم از مرحله اول رقابت های فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور شامگاه جمعه برگزار گردید که نماینده فوتسال قم برای دومین هفته متوالی از رسیدن به پیروزی محروم ماند و به تساوی بسنده کرد.

تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم در خانه متوقف شد

تیم های فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم و پاس تهران دیدار خود را در سالن شهید حیدریان قم برگزار کردند که این دیدار در خاتمه 40 دقیقه مفید، کوشش دو تیم با تساوی 2 بر 2 به خاتمه رسید و نماینده قم در خانه امتیاز از دست داد.

تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم در اولین مسابقه خود نیز برابر تیم هیئت فوتبال آران و بیدگل با همین نتیجه به تساوی رسیده بود و اکنون از 2 بازی صاحب 2 امتیاز است و برای این که امید خود به صعود را زنده نگاه دارد باید رویه متفاوتی در پیش گیرد.

این تیم سال جاری در مسابقات زیر گروه لیگ دسته دوم به مقام قهرمانی رسید و در لیگ دسته دوم حریفان سختی در پیش دارد و اگر بتواند در گروه خود اول یا دوم گردد راهی مرحله دوم گروهی خواهد شد.

نماینده قم در گروه خود با 5 تیم دیگر همگروه است و تا خاتمه مرحله اول لیگ، 8 بازی دیگر در پیش دارد و می تواند با جمع آوری امتیازات لازم از این مرحله صعود کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم در خانه متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم در خانه متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید