تست پادتن ویروس کرونا ماه دیگر آزمایش می گردد

به گزارش وبلاگ تور کیش به نقل از پرس اسوسیشن، به گفته یکی از مشاوران علمی دولت انگلیس یک ماه دیگر آزمایشی عظیم برای آنالیز یک تست پادتن ویروس کرونا انجام می گردد.

تست پادتن ویروس کرونا ماه دیگر آزمایش می گردد

سرجان بل استاد دانشگاه آکسفورد و مشاور دولت انگلیس گفت جستجو برای ساخت یک تست پادتن به طور حتم ثمربخش خواهد بود اما تست های آنالیز شده، موفقیت آمیز نبوده اند.

دانشگاه آکسفورد مشغول آنالیز تست های پادتنی است که تعیین می نماید آیا افرادی که قبلا به ویروس مبتلا شده اند، می توانند به زندگی عادی برگردند یا خیر. بل در وب سایت دانشگاه آکسفورد می نویسد: البته ما همچنان در جستجوی تستی قابل قبول هستیم.

به گفته او محققان مشغول مطالعه برای فراوری تستی بودند که به اندازه کافی حساس و دقیق باشد تا بتوان آن را در خانه استفاده کرد.

او در این وب سایت نوشت: چنین تستی را می توان ساخت است و دولت مشغول همکاری با تهیه کنندگان قدیمی و جدید است تا نتایج را ارائه کند. به این ترتیب ما می توانیم تست پادتن را برای عموم مردم عرضه کنیم. این فرایند حداقل یک ماه طول می کشد.

بل همچنین در این بیانیه نوشته انجام این تست در مقیاس وسیع یکی از استراتژی های دولت است که برای بازگشت به زندگی عادی ملزوم به حساب می آید. به گفته او محافظت طولانی مدت در برابر کووید 19 مربوط به پادتن ها است. پادتن ها پروتئین های کوچکی هستند که سیستم ایمنی بدن برای مقابله و خنثی سازی ویروس می سازد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تست پادتن ویروس کرونا ماه دیگر آزمایش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست پادتن ویروس کرونا ماه دیگر آزمایش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید