اعلام آمادگی 11 شهر گلستان برای اجرای طرح شهر توریست

به گزارش وبلاگ تور کیش، مدیرکل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی گلستان از اعلام آمادگی 11 شهر استان برای اجرای طرح شهر جهانگرد اطلاع داد.

اعلام آمادگی 11 شهر گلستان برای اجرای طرح شهر توریست

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی گلستان، احمد تجری امروز یکشنبه 14 دی ماه 99 با اشاره به این که پروژه اعتبارسنجی، ارزیابی و رتبه بندی مقاصد توریستی با رویکرد برندسازی با عنوان شهر توریست در کشور مطرح شده است، بیان نمود: طرح شهر توریست برندی ملی در حوزه وزارت است. شهرهایی که استعداد سطح بندی در ارائه خدمات توریستی دارند با نگاه به رونق توریستی و مالی شهرها در این طرح مورد آنالیز قرار خواهند گرفت که در پنج سطح به لحاظ توریستی تقسیم ندی خواهند شد.

او اعلام نمود: شهرهای استان گلستان ظرفیت بالایی در حوزه توریستی و صنایع دستی دارند و طرح شهر توریست که نگرشی جدید و نوآورانه در صنعت توریستی است، می تواند مسیری برای شناخت بهتر این ظرفیت ها و توسعه اقتصاد شهرها باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی گلستان یادآور شد: با توجه به نشست مشترک این اداره کل با 15 شهرداری سطح استان در آبان ماه امسال، درحال حاضر شهرداری های گرگان، بندر ترکمن، کلاله، دوزین، خان ببین، مراوه تپه و گیلداغ آمادگی خود را برای اجرای این طرح به صورت مکتوب اعلام کردند.

او افزود: در نشست های جداگانه با بعضی شهرداری های استان با حضور نماینده مؤسسه فراکاوان بازار توریستی ایرانیان به عنوان مجری طرح شهر توریست، چهار شهر از جمله آزادشهر، علی آبادکتول، آق قلا و کردکوی آمادگی خود را اعلام کردند.

منبع: توریسم آنلاین

به "اعلام آمادگی 11 شهر گلستان برای اجرای طرح شهر توریست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی 11 شهر گلستان برای اجرای طرح شهر توریست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید