یکی از بزرگترین تصفیه خانه های فاضلاب کشور افتتاح می گردد

به گزارش وبلاگ تور کیش، اسحاق جهانگیری ظهر امروز در ابتدای ورود به شهرستان آبادان در فرودگاه آبادان با اشاره به اینکه قرار است طرح های بی شماری در این سفر افتتاح گردد، اعلام کرد: عمده طرح هایی که در این سفر افتتاح می گردد در حوزه آب و خاک است.

یکی از بزرگترین تصفیه خانه های فاضلاب کشور افتتاح می گردد

وی با اشاره به اینکه شوری آب، مسائل بی شماری را برای مردم آبادان و خرمشهر ایجاد نموده است، بیان نمود: طرح انتقال آب غدیر که مشکل شوری آب این دو شهر را رفع می نماید در این سفر افتتاح می گردد.

جهانگیری به افتتاح تصفیه خانه شرق اهواز در این سفر نیز اشاره نمود و گفت: این تصفیه خانه یکی از بزرگترین تصفیه های فاضلاب اهواز که خوشبختانه تکمیل شده است و در این سفر به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان توضیح داد: 300 میلیون یورو در این طرح سرمایه گذاری انجام گرفته و با حضور وزیر نیرو به بهره برداری می رسد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به افتتاح استادیوم باشگاه فولاد خوزستان در این سفر بیان نمود: به شرکت های بزرگی که در خوزستان فعال هستند؛ تکلیف شده است که بخشی از درآمدهای خوزستان در امور اجتماعی مردم هزینه نمایند.

جهانگیری در خصوص بازگشت تحریم های آمریکا علیه کشورمان نیز گفت: این کار آمریکا برخلاف قانون و عرف بین المللی است از سوی دیگر در این ماجرا کشورمان بود که به خوبی به تعهدات بین المللی خود عمل کرد که سازمان بین المللی انرژی اتمی همه فعالیت های ما را تائید نموده است.

وی تاکید نمود: رئیس جمهور آمریکا از زمان روی کار آمدن به دنبال ایجاد فضای نا امن برای کشور مان بوده است تا سرمایه گذاران داخلی و خارجی در کشور حضور پیدا ننمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "یکی از بزرگترین تصفیه خانه های فاضلاب کشور افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکی از بزرگترین تصفیه خانه های فاضلاب کشور افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید