گل های ایران پرپر شد، حذف تلخ نوجوانان از آسیا با تساوی هند و اندونزی

به گزارش وبلاگ تور کیش، تیم ملی نوجوانان با وجود پیروزی 5 بر صفر برابر ویتنام، از صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا بازماند.

گل های ایران پرپر شد، حذف تلخ نوجوانان از آسیا با تساوی هند و اندونزی

به گزارش وبلاگ تور کیش، تیم ملی فوتبال نوجوانان در سومین دیدار از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا به مصاف ویتنام رفت و توانست این تیم را با 5 گل شکست دهد و اولین پیروزی خود را به دست بیاورد.

تیم ایران با این پیروزی 4 امتیازی شد و پایین تر از اندونزی و هند 5 امتیازی در رده سوم جای گرفت و نتوانست به مرحله حذفی مسابقات صعود کند. در صورتی که هر کدام از تیم های هند و اندونزی در بازی هم زمان به پیروزی می رسیدند، ایران به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد می شد.

تیم ملی فوتبال ایران در دو بازی قبلی خود برابر اندونزی و هند یک شکست و یک تساوی داشت.

جدول گروه

1 اندونزی / 5 امتیاز / تفاضل گل 2+

2 هند / 5 امتیاز / تفاضل گل 1+

3 ایران/ 4 امتیاز / تفاضل گل 3+

4 ویتنام / یک امتیاز / تفاضل گل 6-

گزارش بازی

امیر حسین عزیزی در دقیقه 17 روی حرکت عالی آریا برزگر توانست گل نخست ایران را به ثمر برساند. در دقیقه 21 آریا برزگر توانست دومین گل شاگردان عباس چمنیان را وارد دروازه ویتنام کند و امیدهای ایران برای صعود به مرحله بعد را افزایش دهد. این سرانجام کار نبود و بازیکن ویتنام به دلیل خطای خشن از داور کارت قرمز گرفت. امیر روستایی در دقیقه 31، از روی ضربه ایستگاهی دروازه ویتنام را به شکل زیبایی باز کرد و اختلاف را به سه گل رساند. بازیکنان ایران که از گل های قبلی روحیه گرفته بودند در دقیقه 35 توسط عزیزی به گل چهارم دست یافتند.

شاگردان چمنیان نیمه دوم را آرام تر آغاز کردند و کمتر حمله می کردند. در دقیقه 63 موسوی به روند آرام بازی سرانجام داد و با یک ضربه فنی و فوق العاده گل پنجم ایران را به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گل های ایران پرپر شد، حذف تلخ نوجوانان از آسیا با تساوی هند و اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل های ایران پرپر شد، حذف تلخ نوجوانان از آسیا با تساوی هند و اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید