کامیابی نیا: داور خیلی ما را اذیت کرد، به بازی برگشت امیدواریم

به گزارش وبلاگ تور کیش، به گزارش خبرنگاراعزامی مهر از ژاپن، کمال کامیابی نیا بعد از باخت دو بر صفر پرسپولیس مقابل تیم کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: نیمه اول خوب و قلدر بازی کردیم ولی در نیمه دوم به خاطر شرایط بدنی، تغییرات آب و هوایی و اختلاف زمانی با ایران، از نظر بدنی افت کردیم. به هر حال این فینال آسیا بود.

کامیابی نیا: داور خیلی ما را اذیت کرد، به بازی برگشت امیدواریم

وی اضافه نمود: کاشیما تیم خوبی بود اما ما روی دو اتفاق گل خوردیم. 100 درصد به بازی برگشت در تهران امیدواریم. هنوز یک نیمه از این بازی باقی مانده است. درست است دو گل دریافت کردیم اما امیدوارم با حمایت هوادارانمان در آزادی نتیجه خوبی بگیریم.

هافبک پرسپولیس درباره داوری این مسابقه تأکید کرد: داور خیلی ما را اذیت کرد. او خطاهای خنده داری می گرفت. مربی کاشیما هم مدام اعتراض می کرد و جو بازی را به هم می ریخت.

کامیابی نیا با اشاره به اخراج سیامک نعمتی از این مسابقه، توضیح داد: اخراج نعمتی سخت گیرانه بود. فکر می کنم داور نمی دانست نعمتی یک کارت زرد دارد وگرنه کارت دوم را به او نشان نمی داد.

وی با بیان اینکه اختلاف زمانی ایران و ژاپن برای پرسپولیس مشکل ساز شد، اظهار داشت: خود من شب ها ساعت 11 می خوابیدم اما ناخودآگاه ساعت 3 یا 4 صبح بیدار می شدم. واقعاً شرایط سخت بود اما تجربه خیلی خوبی بود. کاشیما تیمی نیست که نشود آن را شکست داد. نسبت به بازی برگشت ناامید نیستیم و امیدوارم با حمایت هوادارانمان این تیم را شکست بدهیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کامیابی نیا: داور خیلی ما را اذیت کرد، به بازی برگشت امیدواریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامیابی نیا: داور خیلی ما را اذیت کرد، به بازی برگشت امیدواریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید