پاتک کرانچار به جاسوسان کره ای، شبیه سازی با پلی استیشن!

به گزارش وبلاگ تور کیش، به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اندونزی، تمرین امشب تیم فوتبال امید ایران در محوطه هتل محل اقامت این تیم برگزار گردید تا کره ای ها را شوکه کند. خبرنگاران اهل کره جنوبی پیگیر زمان برگزاری تمرین تیم امید بودند و قصد داشتند از جاکارتا راهی چی کارا شوند تا تمرین تیم امید را نظاره نمایند.

پاتک کرانچار به جاسوسان کره ای، شبیه سازی با پلی استیشن!

* با توجه به شرایط موجود و پیگیری کره ای ها زلاتکو کرانچار تمرین امروز امیدها را لغو کرد و بازیکنان در محوطه هتل به ریکاوری پرداختند. با این تصمیم کرانچار برنامه کره ای ها را برای جاسوسی از تاکتیک های تیم امید خنثی کرد.

* برخی از بازیکنان تیم فوتبال امید برای پشت سر گذاشتن اوقات فراغت همراه خود پلی استیشن به کره بردند و باتوجه به بازی با کره جنوبی حریف خود را کره انتخاب می نمایند و با شکست دادن این تیم از لحاظ روانی خود را آماده مسابقه فردا می نمایند.

* سهراب بختیاری زاده در جمع بازیکنان لحظاتی به صحبت پرداخت و ضمن بیان صحبت های روحیه بخش از بازیکنان خواست فردا فداکارانه بجنگند.

* کره جنوبی تدابیر ویژه ای برای بازی فردا در نظر گرفته است. از روزی که به کره ای ها اعلام گردیده در صورت قهرمانی در بازی های آسیایی از سربازی معاف می شوند بازیکنان این تیم اهمیت زیادی به این مسابقات دادند و حضور ستاره تاتنهام و سالزبورگ در این تورنمنت هم به خاطر همین مسئله است تا بتوانند با کسب قهرمانی از خدمت سربازی معاف شوند.

* بازیکنان تیم فوتبال امید بازی کره جنوبی را بررسی کردند. کادرفنی تاکید زیادی روی بازی این تیم در مقابل بحرین داشت. بازیکنان بعد از این جلسه هم قسم شدند تا در مقابل ستاره های کره جنوبی مخصوصا بازیکن فعال در تاتنهام ا ین تیم هم قسم شدند تا فردا از جان مایه بگذارند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پاتک کرانچار به جاسوسان کره ای، شبیه سازی با پلی استیشن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاتک کرانچار به جاسوسان کره ای، شبیه سازی با پلی استیشن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید