مؤلفه های شهر شاد در سمنان موردبررسی میدانی قرار می گیرد

به گزارش وبلاگ تور کیش، سید عباس دانایی ظهر شنبه در جلسه مشترک کارگروه تخصصی فرهنگی – اجتماعی سمنان و کمیته ارتقاء نشاط اجتماعی به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه تدوین و ارائه مدل شهر سمنان به عنوان شهر شاد، مورد تأکید قرارگرفته است، بیان نمود: طرح پژوهشی آنالیز مؤلفه های امید و نشاط در سمنان تدوین شده است.

مؤلفه های شهر شاد در سمنان موردبررسی میدانی قرار می گیرد

وی بابیان اینکه مؤلفه های شادی در سمنان به صورت میدانی احصاء می شوند، اضافه نمود: افزایش نشاط و شادی در جامعه عنوان و همچنین بومی سازی مؤلفه ها و شاخص های یک شهر شاد در دستور کار کارگروه ارتقای نشاط اجتماعی فرمانداری سمنان واقع شده است.

فرماندار سمنان بابیان اینکه در آنالیز مؤلفه های شهر شاد، شاخص های مختلفی لحاظ شده است، تأکید کرد: منابع علمی و دینی دو رکن اصلی برنامه های تدوین شده در طرح شهر شاد محسوب می شوند که در تبیین و تدوین آن، مراکز آموزش عالی شهرستان و همچنین مسئولان نهادهای مختلف فرهنگی، اجرایی و خدماتی و ... دخیل هستند.

دانایی گفت: دانشگاه سمنان ظرف مدت یک ماه با همفکری سایر مراجع و منابع علمی و دینی در سایه تعامل و همکاری با دستگاه های اجرایی نسبت به تدوین و ارائه مدل شهر شاد سمنان اقدام خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مؤلفه های شهر شاد در سمنان موردبررسی میدانی قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مؤلفه های شهر شاد در سمنان موردبررسی میدانی قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید